Hoi allemaal, Ik hoop hier eigenlijk iemand te vinden die me gerust kan stellen. Vanmorgen ging ik naar het toilet en tijdens het afvegen had ik een beetje bloedverlies, helder rood bloed. Ik moest wel erg drukken, omdat ik moeilijk naar het toilet kan. Vooralsnog heb ik geen bloed meer verloren. Ook heb ik geen krampen en heb ik het idee dan mijn kwaaltjes ook niet afgenomen zijn. Maar ja wat zegt dit? Heeft iemand dit ook meegemaakt? Bedankt alvast voor jullie reactie!
Kan zijn dat omdat je zoveel kracht moest zetten om naar de wc te gaan, dat er een vaatje is gesprongen. Je baarmoeder is nu super doorbloed en dan knappen vaatjes sneller dan anders. Heb het zelf nu 4 keer gehad, 2 keer na de sex en 2 keer na bezoek aan de wc. Niet te ongerust maken en als je nog steeds twijfelt bel dan de verloskundige. Wel moet je het vertellen aan de verloskundige dat je bloedverlies hebt gehad, als je weer op visite gaat.
Zolang het bij dit beetje blijft hoef je je geen zorgen te maken. Ik heb bloed verloren tot 14 weken. Ook steeds een heel klein beetje. Bij een miskraam krijg je echt krampen en ga je menstrueren (helaas ook ervaring mee). Als je je onzeker voelt zou ik gewoon even de verloskundige bellen.