Stuitbeentje verschoven/gebroken....

Discussion in 'Zwangerschap' started by Angel Eyes, Feb 3, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

Hoi Meiden,

Ik loop nu al meer dan een week met op en afkomende klachten aan mijn stuitje. Afgelopen maandag was het zo erg dat ik dinsdag naar de dokter ben geweeest. die vertelde me dat mijn linker Si gewircht geblokkeerd staat waardoor de pijn veroorzaakt wordt.
    gisteren zat ik in de auto en voelde iets knappen, daarna heb ik zitten huilen van de pijn. ik kon niet meer normaal lopen zitten of wat ook.
    direct naar de dokter gebracht en die heeft me twee injecties gegeven vlakbij mijn stuitje. hij zei dit geeft een paar dagen verlichting. het leek inderdaad of het even verlichting zou geven. maar na 30 minuten kwam de pijn nog heviger terug.

Gisterenavond naar het ziekenhuis geweest. en het blijkt dat mijn stuitje is verschoven of gebroken. ook al was ik niet zwanger geweest zouden ze ook geen foto's maken, want ze kunnen niks anders doen dan pijnstilling voorschrijven. in mijn geval dus paracetamol. Hij vertelde dat ze dit vroeger opereerde want je stuitje schijn je niet nodig te hebben maar dit doen ze niet meer......... Ik moet zitten op een windkussen.(zo'n donut kussen) EN dat mag weer niet langer dan 20 minuten.

Ik voel me zo vreselijk beroerd erbij. heb net een nieuwe baan en wil niet nu al mijn contract verprutsen. Maar de dokter heeft nadukkelijk gezegd dat ik een week rust moet houden......

En die pijn is niet te houden. ik wordt ongeveer 30 keer per nacht wakker, als ik me beweeg doet het pijn.

WIe heeft dit ook gehad en hoe is dit verder verlopen? ik ben zo bang dat dit nog 4 maanden doorgaat.....

2. Manuela79

Manuela79 VIP lid

Aug 7, 2006
    10,145
    0
    0
    Hilversum
    Ooh meissie toch, wat verschrikkelijk naar!

Ik heb er (gelukkig) geen ervaring mee, maar wens je heel erg veel sterkte en beterschap..

En wat betreft je werk, tja heel vervelend, maar dit had je ook niet aan kunnen zien komen natuurlijk he, het is wel dusdanig erg dat je je gewoon moet houden aan het doktersvoorschrift en rust moet houden. Dus owee als ik het merk dat je toch gaat werken he!

Heel veel sterkte voor jou mop.

Dikke knuff
    Manuela

3. Viona

Viona Fanatiek lid

Jan 12, 2007
    1,122
    0
    0
    Hoogvliet
    Angela,

Heel veel beterschap meis!

Jij bent nu belangrijker dan je werk..hoop dat ze daar begrip voor tonen..

Groetjes Viona

4. miekie82

miekie82 Fanatiek lid

Jul 8, 2006
    2,797
    28
    48
    noord holland
    Jeempie, AUW AUW! Doe maar heel rustig een en laat het goed genezen! Sterkte!

5. shelde

shelde Fanatiek lid

May 1, 2006
    2,816
    0
    0
    Poeh Angela, wat vreselijk. Ik hoop dat het toch uit zichzelf geneest.
    De enige ervaring die ik er mee heb is niet goed (een knutselvriendin loopt al ruim een jaar met d'r stuitje).

Doe rustig aan! En heel veel beterschap gewenst! (((HUGS)))

6. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Ojee... alsof je als zwangere vrouw soms al niet genoeg te verduren hebt... :( Wat moet dit verschrikkelijk voor je zijn!
    Ik wens je heel veel sterkte!

Ik heb er zelf geen ervaring mee, maar een klasgenootje van mij vroeger heeft ook een keer een gebroken stuitje gehad.
    Zij heeft hier zeker 3 maand flink last van gehad, omdat zoiets dus uit zichzelf moet helen. Ik hoop voor jou dat het snel(ler) over is meid!

7. Veel sterkte en neem echt de rust!

8. nachtvliinder

nachtvliinder Fanatiek lid

Sep 20, 2006
    2,823
    0
    0
    Mijn 2 Grote liefdes...hubbie en ukkie
    schiedam
    :confused: :confused: meid wat erg! o vidn dit niet fijn voor je meid.. neem goed je rust, en ik hoop voor je dat het snel over is :cry: :cry: meid we gaan je missen
    dikke kus sal

9. moon85

moon85 VIP lid

Jul 5, 2006
    6,811
    0
    0
    Jeetje Angela.. wat balen!

Heel veel sterkte en liefsss Simoontje

10. tweeling

tweeling Fanatiek lid

Sep 9, 2006
    3,579
    0
    0
    mama van 2 meiden!
    Heeel veel beterschap!

Erg rot dat je dit nu tegelijk hebt met je zwangerschap, maar jij gaat voor. Lekker rust nemen en hopen dat je baas het goed oppakt [-o<

Beterschap!

11. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Jeetje,ik wens je beterschap !

12. missgroovy

missgroovy Niet meer actief

oow wat balen zeg, dat is echt niet fijn,,,,auw :(

veel sterkte ermee

13. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    tje meid dat is ontzettend balen, heb het zelf 3 jr geleden gehad tijdens onze vakantie in spanje gelukkig 3 dgn voor de vakantie afgelopen was, heb nog in dat spaanse ziekenhuis gezeten maar dat is bijna zelfmoord en idd behalve pijnstilling kunnen ze er niets aan doen, weet niet of je er iets aan hebt maar 4 mnd duurt het niet (niet zo erg) de 1e drie-vier weken zijn het ergste daarna zakt het wat af, wat ik wel zou doen als ik jou was is met de vk bespreken hoe en wat tijdens je bevalling want en dat is iets wat ik je bijna kan garanderen daar ga je tegen de tijd dat je moet bevallen waarschijnlijk heel veel last van krijgen(je stuitje) dat ze daarmee rekening houden en als het niet gaat je op de een of andere manier pijnstilling geven..hetzij ruggeprik hetzij wat anders....

(en ik ben zelf echt tegen pijnstilling) maar ik weet wat het is als je er rugweeën bijkrijgt) en dat van je stuitje ga je zeer waarschijnlijk echt nog maanden "voelen" zeker tijdens je bevalling want daar komt heel heel veel kracht op te staan.,...

wens je alle goeds meid...

liefs smoekie

14. Bibiche

Bibiche Fanatiek lid

Oct 21, 2006
    2,509
    0
    0
    Jeetje meid wat een pijn. Ik heb dagelijks pijn aan mijn stuitje als zwangerschapskwaal en 10 jaar geleden ben ik keihard op mijn stuitje gevallen had ik ook weken last van. Kan je niet een zwaardere pijnstiller krijgen?

15. Angel Eyes

Angel Eyes Niet meer actief

meiden bedankt voor jullie reacties

ik lig nu op een strecther in de woionkamer. laptop erbij en kan zo nog iets doen.

smoekie, precies wat jjij schreef was ik al bang voor. hoe zal dit gaa tijdens de bevalling/// ik ga maandag verloskundige bellen.

een zwaardere pijnstiller mag ik niet hebben. nu max 4*2 paracetamol p/d

groetjes een liggende Angela

16. smoekie

smoekie VIP lid

Mar 7, 2006
    5,543
    1
    0
    angel,

Ik bedoel ook eigenlijk meer tijdens de bevalling (pijnstilling) meer dan wat je nu krijgt moet je ook niet nemen (hoe vervelend ook) maar zeker voor je gaat bevallen mogen jullie wel bespreken hoe en wat want het is niet iets wat zomaar ineens over gaat, daar ga je nog lang last van houden, probeer vooral tijdens het opstaan en zitten je eerst te ondersteunen met je armen dat je je eigen optilt en laat zakken zeg maar op die manier belast je je stuitje het minste en voel je er ook het minste van...

sterkte meid (tis een k*t gevoel ik weet het )

liefs smoekie

17. Remember

Remember Fanatiek lid

Aug 18, 2006
    1,140
    0
    0
    Tjeee, wat rot voor je zeg!

Een vriendin van mij heeft ook altijd last gehad van der stuitje en bij de bevalling is er zoveel druk opgekomen dat ie gebroken is......
    misschien net wat Smoekie zei, dat je kan vragen voor pijnstilling tijdens de bevalling.
    Gelukkig is haar 3e bevalling zonder problmen verlopen en is der stuit bespaart gebleven, ik hoop dat dit voor jou ook het geval zal zijn.

Heeeeel veel beterschap, denk aan je!

18. ster

ster Fanatiek lid

Nov 1, 2005
    1,549
    0
    0
    Nogmaals heel veel beterschap!

19. Suske

Suske Actief lid

Sep 6, 2006
    386
    0
    0
    Lieve Angela,

Wat ontzettend balen! Ik hoop dat je je snel weer wat prettiger voelt. Ik zou niet inzitten over je werk. Het is natuurlijk kl*ten, maar meer voor jou dan voor hen.

Heel veel beterschap!

Een hele dikek knuffel Monique

20. Clau

Clau Actief lid

Oct 8, 2006
    313
    0
    0
    Twente
    Angela, jammer dat we je nu (tijdelijk) moeten missen. Heel veel sterkte! *Zoen*

Share This Page