Met bleek schoonmaken,mag dat?

Discussie in 'Gezondheid' gestart door puzzcat24, 8 jun 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Ik heb net de douche en de wc weer schoongemaakt,en ik weet nog niet of ik zwanger ben...
    Ik bedacht me dat het waarschijnlijk niet goed is die bleek,toen ik klaar was...

Dus kan iemand mij zeggen of het kwaad kan?

Ik had de ramen open en het waaide door...

2. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.073
    113
    Het zal nu nog waarschijnlijk geen kwaad kunnen, volgens mij is er nog niet direct een bloedband met je kindje.

Maar als je wel zwanger bent, zou ik het niet nog een keer weer doen. Is niet erg gezond.

3. Minke24

Minke24 Fanatiek lid

18 aug 2007
    1.383
    24
    38
    Sowieso is het heel slecht voor het milieu, gewoon laten staan dus die bleek. Gewone toiletreiniger/douchereiniger is voldoende (ook veel beter voor het materiaal van je toilet en douche). Kun je 't heel af en toe doen met bleek en ook al ben je zwanger, als je daar voorzichtig mee bent valt 't wel mee. Handschoenen aan en niet inademen.

4. ElleNY

ElleNY Fanatiek lid

26 mrt 2008
    1.987
    1
    0
    Ach, zo snel gaat het niet mis hoor. Je mag gewoon schoonmaken, tanken etc maar gewoon een beetje opletten. Enne.. ik ben het trouwens eens... veel beter voor het milieu om andere middelen te gebruiken! :D

5. Miez

Miez Fanatiek lid

7 feb 2008
    1.118
    0
    0
    Eerlijk gezegd komt er tijdens de hele zwangerschap geen letterlijke bloedband met je kindje. Het bloed van de baby loopt in de placenta, LANGS je eigen bloed. Dan worden de stoffen uitgewisseld. Het bloed loopt niet door elkaar heen ofzo.
    Als je denkt dat je zwanger zou kunnen zijn kun je het beste je lichaam behandelen alsof je zwanger bent. Je mag volgens niet schoonmaken met middelen waarin weekmakers zitten, maar ik weet niet precies waar dat in zit.
    X

6. puzzcat24

puzzcat24 Niet meer actief

Oehhh bedankt voor jullie reacties!
    Ik ga geen bleek meer gebruiken,en zoek een lichtere middel...

En ik ga even googlen op weekmakers!

Thnxie! ;)

7. joyce30

joyce30 Actief lid

7 aug 2007
    339
    1
    0
    contactverzorgende
    Soda is een goede bleekvervanger .
    Maar volgens mij als je bleek gebruikt moet je altijd al je ruimte luchten voor de damp die eraf komt .

Deel Deze Pagina