Wat vinden jullie???

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Lotte1, Apr 14, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lotte1

Lotte1 Actief lid

Sep 12, 2008
    346
    0
    0
    Onze jongste dochter (10 maanden) hoest nu al ruim een week.
    Ze rochelt en af en toe spuugt ze slijm en hapt ze wat naar adem.
    Ze is verder niet ziek, of koortsig en ze eet en drinkt normaal.
    Is het nodig om langs de ha te gaan of moeten we het maar gewoon aanzien?
    Ik vind het altijd heel moeilijk om te beslissen of het wel of niet nodig is om langs de ha te gaan.
    Hij heeft namelijk een keer laten doorschemeren dat ik over bezorgd ben (achteraf had ik wel gelijk).
    Wat zouden jullie doen?

2. Mayon

Mayon Niet meer actief

Mijn dochter doet het ook al tijden, vooral s nachts. Nu is er weer verkouden bij en hoest ze meer. Ik ben ook nog steeds niet geweest. Het zit wel in de familie bij ons, maar ik heb zoiets van: Ik heb van die druppels die helpen niet, echt medicijnen vind ik niet nodig zolang het zo blijft. Wat doe ik daar dan?? Snap je.

Maar je moet doen waar jij je goed bij voelt, een dokter mag dat nooit zeggen.

3. blackeyedgirl

blackeyedgirl VIP lid

Nov 12, 2008
    17,671
    2
    0
    Zuid-Holland
    Gewoon even langsgaan,
    hier werd ik ook een hele tijd neergezet als overbezorgd,
    maar uiteindelijk had ze wel het RS-virus te pakken.

En laat ze even naar haar longen luisteren, of ze misschien ook een beetje piept, kan ze evt. venntolin voor krijgen.

4. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

Dec 20, 2010
    3,855
    24
    38
    Zuid Holland
    Hier ook een mannetje dat veel hoest, soms ook met slijm. Wel voor bij ha geweest maar die zegt dat het nog van t rs virus is (heeft hij in januari gehad). Daarna is hij eigenlijk altijd blijven hoesten. Soms veel soms niet zo veel. Verder ook geen koorts enz. Maar als t me te lang gaat duren ga ik zo weer naar de ha terug. Dan vindt ie me maar een overbezorgde moeder ;). Zou ook gaan als ik jou was.

Share This Page