wanneer in fietsstoeltje en in winkelwagentje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door lidia, 9 okt 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lidia

lidia Fanatiek lid

hallo,,
    het zijn eigenlijk 2 vragen in een maar vanaf wanneer mogen kindjes in een fietsstoeltje en winkelwagentje zitten,, is dat net als met een autostoel of zo en hoelang is dan raadzaam?

heb een fietsstoeltje gehad van mijn ouders en wil hem nu het weer het toe laat proberen maar weet niet of ik er goed aan doe?

ps Damian gaat zelf zitten zonder hulp van ons(nog wel wiebelig) en weegt nu 8800gr(71/2 maand)

bedankt

2. Natascha30

Natascha30 Fanatiek lid

4 okt 2006
    2.157
    0
    0
    Twente
    als hij nog wiebelig zit zou ik hem er zeker nog niet in doen
    ik heb mijn eerste zoontje er pas ingedaan toen hij echt heel goed en stevig zat......je moet rekening houden dat je ook over hobbels en dergelijke fietst en dat is nog niet erg goed voor zijn ruggetje

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    fietsen in een fietstoeltje zowiezo nog niet te lang, ik heb er geen dus doe het nog niet maarjah zoals je weet zit kyana erg stevig hihi

in winkelwagentje zit kyana normaal niet echt omdat ik de maxicosi toch bij me heb... maar toevallig was ze met opa en oma gaan winkelen en daar had ze wel in het karretje gezeten omdat hun niet wisten dat de maxi erop ging! en toevallig vanmiddag moest ik 2 dingetjes bij de supermarkt hebben... toen heeft ze er heel even ingezeten

suc6!

4. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    youame was geloof ik 8 maand toen we kleine stukjes gingen proberen op de fiets
    en met 9 en half maand gaat ze dagelijks mee

en in de winkelwagen was ze ook 9 maand

5. Mv 3 wonders

Mv 3 wonders Actief lid

19 apr 2006
    276
    0
    0
    Ondernemer
    Gelderland
    pas als je kindje zelfstandig en zelf goed kan zitten en uit zichzelf zit en niet dat je hem of haar neerzet, dit i.v.m. het nekje.
    Eerder zou ik het echt niet doen.

6. kissie

kissie Fanatiek lid

18 apr 2006
    1.494
    1
    0
    fietsen en in het karretje sinds vorige week! 9 maanden dus ongeveer.

7. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Als hij goed stevig blijft zitten, zo ik het doen.
    Fietsen opbouwen.

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    hier vorige week voor het eerst gaan fietsen, gewoon maar heel even en het ging prima!

9. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Sinds twee weken zit mijn zoontje ook in een fietsstoeltje, maar hij zit al vanaf 6,5 maand heel stevig.
    Wat geweldig trouwens, dat fietsen met hem!
    Veeeeel fijner dan wandelen met de kinderwagen, daar vinden we allebei niets aan.

Deel Deze Pagina