hallo,, het zijn eigenlijk 2 vragen in een maar vanaf wanneer mogen kindjes in een fietsstoeltje en winkelwagentje zitten,, is dat net als met een autostoel of zo en hoelang is dan raadzaam? heb een fietsstoeltje gehad van mijn ouders en wil hem nu het weer het toe laat proberen maar weet niet of ik er goed aan doe? ps Damian gaat zelf zitten zonder hulp van ons(nog wel wiebelig) en weegt nu 8800gr(71/2 maand) bedankt
als hij nog wiebelig zit zou ik hem er zeker nog niet in doen ik heb mijn eerste zoontje er pas ingedaan toen hij echt heel goed en stevig zat......je moet rekening houden dat je ook over hobbels en dergelijke fietst en dat is nog niet erg goed voor zijn ruggetje
fietsen in een fietstoeltje zowiezo nog niet te lang, ik heb er geen dus doe het nog niet maarjah zoals je weet zit kyana erg stevig hihi in winkelwagentje zit kyana normaal niet echt omdat ik de maxicosi toch bij me heb... maar toevallig was ze met opa en oma gaan winkelen en daar had ze wel in het karretje gezeten omdat hun niet wisten dat de maxi erop ging! en toevallig vanmiddag moest ik 2 dingetjes bij de supermarkt hebben... toen heeft ze er heel even ingezeten suc6!
youame was geloof ik 8 maand toen we kleine stukjes gingen proberen op de fiets en met 9 en half maand gaat ze dagelijks mee en in de winkelwagen was ze ook 9 maand
pas als je kindje zelfstandig en zelf goed kan zitten en uit zichzelf zit en niet dat je hem of haar neerzet, dit i.v.m. het nekje. Eerder zou ik het echt niet doen.
Sinds twee weken zit mijn zoontje ook in een fietsstoeltje, maar hij zit al vanaf 6,5 maand heel stevig. Wat geweldig trouwens, dat fietsen met hem! Veeeeel fijner dan wandelen met de kinderwagen, daar vinden we allebei niets aan.