Hee dames! Moet toch weer even wat kwijt hoor! Altijd fijn om zoiets te delen! Ben net zwanger (zie banner) en heb echt hele hevige symptonen, vooral geestelijk heel erg zwaar! Als ik ongesteld moet worden dan ben ik ook al half depri een week en zie ik het niet zitten.. Merk nu met deze zwangerschap dat het ook eeg zwaar is geestelijk! Soort psm klachten! Zijn er meer dames die dit hebben of hebben gehad? Ik hoop iig dag het de hcg stijging is en gauw weer over is! Want me zo voelen is erg vervelend, wil gewoon genieten 😊 Ben erg benieuwd naar jullie ervaringen!
Hey Iba Ik heb soms echt moodswings dat ik kan lachen gieren en brullen bij wijze van spreken en 5 minuten erna kan ik heel stil en down zijn. Ben ook het ene moment super blij en zelfzeker maar bij het minste steekje raak ik in paniek en ben ik dan weer super onzeker. Humeur gaat hier wat op en af. Misselijkheid valt hier ook goed mee. Wel gevoelige borsten en opgeblazen gevoel maar ik mag echt niet klagen. Het hoort er nu eenmaal bij en het is voor het goede doel zeg ik altijd Vooral genieten hoe moeilijk dat ook kan zijn met allerhande kwaaltjes!
Bij de laatste zwangerschap had ik heftige deprimerend buien. Als ik in het dorp liep en een jonge baby hoorde huilen dacht ik: nee toch, daar zit ik straks ook mee! Waar ben ik aan begonnen! Heel heftig vind ik dat. Na 3 maanden was het helemaal weg en kon ik genieten!!
Goh! Ja dat heb ik ook kan er bij jou om lachen als ik het lees omdat het zo herkenbaar is en een geruststelling 😊 Bedoelde je 3 mnd in je zwangerschap of na de geboorte 😱
Ja het is vervelend he kat! Jij ben ook net zwager zie ik! Vreselijke schommelingen zijn zo verwarrend! Ikzelf ben vorig jaar overspannen geweest en ben dan bang dat ik daar weer last van heb! En ergens realistisch weet ik gewoon dat het kwalen zijn die erbij horen gelukkig, maar leuk is anders! Jij ook heel veel succes en bedankt voor het delen van jouw gevoel 😊
Ik voelde me in mijn vorige zs best wel een beetje down en onzeker. Na de geboorte voelde ik me top en ben ik niet echt meer down geweest. Nu ben ik nogal misselijk, moe, slapeloos en zorg ik voor mijn kleine. Van die uitputting voel ik me ook wel een beetje depri. Maar goed het is ook niet niks! Je hormonen en je leven veranderen. Het is even doorbijten, maar het is het zeker waard
Hee rietje! Bedankt voor je reactie! Zo te lezen heb jij ook geen roze wolk gehad! Ik ook niet met m'n andere 2 zwangerschappen.. Dit is de 3e maar dit is wel de heftigste ooit! Ben wel jaloers op die dames op die roze wolk die heb ik namelijk nooit gekend! Uiteindelijk de moeite waard zoals je zegt maar leuk is anders!