dubbele placenta

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door vpower, 3 feb 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vpower

vpower Actief lid

22 dec 2013
    293
    0
    0
    Noord Brabant
    Vier weken terug de 20 weken echo gehad alles was goed met onze knul alleen toen ze naar de placenta keek zag ze dat het er waarschijnlijk 2 waren ze kon niet goed zien of ze aan elkaar zaten of niet het kin geen kwaad zei ze alleen met de bevalling moeten ze er goed op Letten.
    Nu was ik op Internet aan het neuzen erna en lees ik soms van die enge verhalen hierover bijvoorbeeld vroeg geboorte of dat de twee delen wel aan elkaar zitten maar met een soort van bloedvat en als dat knapt of iets dat het heel gevaarlijk kan zijn voor je baby. Naar dit hebben gelezen maak ik k me daar een beetje zorgen over.
    Morgen moet ik weer naar de vk en ga het daar ook maar even voorleggen en moeten ze me dan niet beter in de gaten houden ??
    Hebben misschien meer dames dit mee gemaakt?

2. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Ik hoorde voor het eerst dat ik een dubbele placenta had toen ik bevallen was. Op de echo hebben ze het nooit gezien. Liep 3 dagen over tijd.

3. daantjenvt

daantjenvt Actief lid

19 nov 2009
    144
    0
    0
    NULL
    NULL
    bij mij zagen ze het ook pas na de bevalling en ik met met 41+4 bevallen. Ik weet alleen niet hoe het kan dat je een dubbele placenta kan hebben.

4. mar77

mar77 Bekend lid

10 okt 2010
    534
    129
    43
    Nee, ik ook niet. Ze hadden er niet echt een verklaring voor. Dacht zelf misschien een tweeling geweest. Ik had in het begin vd zwangerschap wat oud bloedverlies.

5. vpower

vpower Actief lid

22 dec 2013
    293
    0
    0
    Noord Brabant
    Het stelt me al wat gerust dat jullie over tijd gingen ik had er ook nog nooit van gehoord

Deel Deze Pagina