doptone

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door lena8, 19 jul 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lena8

lena8 Lid

19 jun 2006
    49
    0
    0
    wie heeft er ervaring met een doptone???
    kon niet wachten tot de tweede echo dus heb er zelf maar 1 gehuurd ...
    we hebben wel het hartje al gehoord bij de eerste echo maar ik kan het echt niet vinden ..

groetjes lena

2. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Hoi Lena,

In het begin van mijn zwangerschap had ik er ook 1 gehuurd bij bellytalk.nl
    Vanaf 10 weken vond ik zelf het hartje, maar het kan goed zijn dat je het nog niet vindt!
    Het is nog erg vroeg, probeer het achter een week of 2 nog eens en maak je geen zorgen als je het hartje niet vindt!!

3. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

22 mei 2006
    3.334
    0
    36
    Dat kan kloppen, hoor! In het begin van je zwangerschap is het hartje nog niet altijd goed te horen. Dat is normaal. Bij mij kon de VK het hartje pas heel duidelijk vinden en horen toen ik 16 weken heen was.

4. Niet meer actief

Er is hierover al vaker een topic geweest, het punt is dat de kleine nog (deels) achter je schaambot ligt en je het dus niet zo makkelijk kan vinden, zie dat je 9 weken bent, en vaak zeggen ze vanuit de winkels etc waar ze die doptone verhuren of verkopen dat het beste resultaat vanaf de 12 weken is, of je het eerder kan horen weet ik niet, maar kan best zijn dat het dus nog niet kan,.

5. Channie

Channie Fanatiek lid

13 okt 2005
    4.149
    0
    0
    Ik had de doptone met een week of 12/13 en ik kon het hartje goed horen :) maar wel pas naar een uur zoeken!

6. Lientje

Lientje Fanatiek lid

24 nov 2005
    4.063
    0
    0
    Financieel advies
    Zeeland
    Bij 9 weken heeft mijn huisarts een keer geprobeerd het hartje met de doptone te vinden, en zelfs bij hem lukte het niet. Ik kan me voorstellen dat het dan thuis ook niet lukt. Ik hoorde het voor het eerst met 12 weken. Nu kan ik het zelf duidelijk horen met de bellytalk.

Deel Deze Pagina