7 weekjes zwanger

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door linnie85, 30 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. linnie85

linnie85 Lid

19 apr 2012
    36
    0
    0
    Groningen
    hey hallo

daar ben ik weer. ik ben sinds vandaag 7 weekjes zwanger alweer en volgens mij begint mijn buikje al te groeien haha, kan dat al met 7 weekjes? want mijn spijkerbroeken zitten behoorlijk strak bij de buik. voor de rest ben ik superblij dat ik eindelijk zwanger ben geworden na 7 jaar proberen, maar ik vind het allemaal wel een beetje eng. ik heb de afgelopen 2 week veel buikpijn, soort van menstruatiepijn en gewone buikpijn. en ik voel me erg opgeblazen net alsof ik een paar kilo ben aangekomen hihi, ik heb 7 mei mijn 2e echo en hopelijk kunnen ze dan wat zien in het vruchtzakje en dat het hartje klopt...ik ben zo zenuwachtig.... ik denk dat ik binnenkort maar wat andere kleren moet gaan kopen:)
    groetjes linda

2. PluizigSpook

PluizigSpook Actief lid

28 jan 2012
    450
    0
    0
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!
    Het kan best dat je buik al gegroeid is. Dit komt door de hormonen en je darmen. En de krampjes komen door het groeien van de baarmoeder.

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Gefeliciteerd!!
    Het zijn inderdaad je darmen die de baarmoeder omhoog duwen, vandaar dat kleine buikje!

4. Loeki82

Loeki82 Fanatiek lid

9 apr 2012
    1.410
    839
    113
    Vrouw
    Gefeliciteerd met je zwangerschap!

Dat van heel veel buikpijn herken ik, had ik ook sinds ik erachter kwam (met 4 weken) dat ik zwanger ben. Dit heeft tot week 10 aangehouden. Bij mij was het zelfs zo dat mijn buik zo gevoelig was, dat ik alleen maar leggings ging dragen.

Je darmen zijn even in de war, maar dat komt wel goed.

Succes verder.

Deel Deze Pagina