Thijmen viel, schrok me helemaal wezeloos

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rosao, 8 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Hoi,

Moet het even kwijt hoor, was net even aan het opruimen in de keuken. Dus sta ik met mijn rug naar Thijmen die op zijn speelkleed zat. Hij was lekker met zijn gym aan het spelen enzo. Hoor ik ineens een megaknal! Was ie met gym en al achterover gevallen.... en uiteraard precies met zijn hoofd naast het kleed op de harde (siergrind) vloer! Ik schrok me echt helemaal lam! Heb hem gauw opgepakt en zijn hoofdje gecheckt. Hij huilde heel erg, maar gelukkig was het snel over. Nu ligt ie lekker op bed en gaat ie hopelijk slapen (hij had niet veel geslapen vanmorgen).
    Maar de schrik zit er nog goed in zeg! Al was de knal waarschijnlijk meer van de gym dan van Thijmen....

Groetjes Rosa

2. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    wat vervelend he als dat soort dingen gebeuren! ik hoop dat hij er niet zoveel last van heeft, meestal zijn wij moeders nog in shock en dan spelen de kleintjes alweer.

3. Kayra

Kayra Actief lid

13 jun 2008
    146
    0
    0
    Interieur-architect
    Capelle a/d IJssel
    Gisteren is mijn zusje samen met Kayra gevallen! :cry: Hij kwam echt recht op zn gezicht terecht op de laminaat! Ik schrok me echt te pletter, heb hem meteen opgepakt en getroost. Ik heb echt zitten janken van de schrik, Kayra was eerder stil dan mij :) haha.

Ik hoop dat je dat dus nooit meer hoeft mee te maken alhoewel dat toch erg onwaarschijnlijk is ;)

4. guppie81

guppie81 VIP lid

13 sep 2006
    12.334
    1
    0
    Ah arme kleine man, en arme jij! Wat zullen jullie geschrokken van!
    Mijn dochter sloeg zichzelf gisteren hard met een speelgoedje tegen haar hoofd. Hysterisch dat ze huilde! (even)
    Wat kan je daarvan van slag raken he!

5. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Echt vreselijk, stond een half uur later nog te trillen. Heb ook toch maar even de huisarts gebeld. Was goed dat ie meteen ging huilen en niet heeft overgegeven. Maar moeten hem toch goed in de gaten houden, of ie goed eet en niet suffig is. En we moeten hem om de 2 a3 uur wakker maken. Als ie dan morgenochtend ok is, dan is alles weer in orde :) Maar de babygym zet ik maar even weg!

Thijmen is ook nu in zo'n fase dat dingen net niet lukken. Dus dan komt ie steeds onhandig neer enzo... zal nog wel een paar keer schrikken...

6. milika15

milika15 Bekend lid

13 aug 2008
    927
    0
    0
    Zuid Holland
    o wat erg. Ik kan me voorstellen dat je echt schrok. Gelukkig er is niks aan de hand met hem toch?

7. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Nee, er is gelukkig niets. Heb hem helemaal gecheckt op bulten oid, maar gelukkig niets. Moesten hem dus wel om de paar uur wakker maken vannacht, dus ik heb niet veel geslapen. Hij was vandaag alleen wel heel moe... maar ja dat ben ik ook :)

Deel Deze Pagina