Ik heb nu voor de 2e keer een mirenaspiraaltje. De eerste heeft er 5 jaar gezeten en geen problemen mee gehad. Nu 2,5 jr later weer een mirena laten zetten, 8w na de bevalling en nu heb ik echt elke dag onwijs last van krampen, met als hoogtepunt vannacht waarbij ik echt krampen in mn rug, buik en benen had. Vanmorgen vroeg naar de wc gegaan en een nieuwe tampon ingedaan, na een half uur daarna was ik helemaal doorweekt en liep het gewoon langs mn benen naar beneden... daarna was de ergste kramp trouwens wel over... meer mensen met rare ervaringen met mirena? vind het erg apart omdat ik de eerste keer geen klacht gehad heb...
ik heb sinds 2 maanden een mirena, nergens last van, behalve allerlei zwangerschapskwalen.. heb al 3 testen gedaan, allemaal negatief, dus zou echt niet weten waar het anders aan kan liggen. heel vaag..
hier helaas ook de 2e keer geen goede ervaring met mirena de 1e keer laten zetten en ging gelijk goed ook geen ongi meer enzo nu 10 weken na de bevalling weer een laten zetten en die heeft al die tijd vervelend gezeten, constant bloedverlies, krampen enzo op het laatst was hij zo pijnlijk , bleek dat ik een baarmoederontsteking ervan had gekregen dus nu is hij er weer uit en zit ik braaf aan de pil balen he als hij dan ineens zo tegen valt ik zou er anders gewoon even mee terug gaan naar de ha of gyn
hier alleen maar problemen eerste keer is ie eruit gevallen en nu elke keer veel bloedverlies etc moet volgende week weer komen en dan gaan ze weer kijken.
De eerste keer dat ik een Mirena had, had ik nergens last van. Die heeft 3 jaar gezeten. Nu na de bevalling weer 1 laten plaatsen en nu al bijna 6 weken veel bloedverlies en krampen. Moet op controle woensdag en laat hem meteen weer verwijderen...
Hier ook veel onverklaarbare klachten ervan gehad. Ook vaak krampen en rugpijn etc.. Heb hem er uiteindelijk na 9 maanden uit laten halen en gelijk de dag erna waren de klachten over!
Hier ook niks dan problemen, wel 6 zwangerschapstesten gedaan omdat ik me echt zwanger voelde! Maar niks aan de hand...Na 6 maanden was ik het zat en heb ik em eruit laten halen. Rotding!
hier ook alleen maar klachten rotding heb hem een jaar gedragen en ben er 8 mnd van ongesteld geweest voor mij niet weer ook komnden ze hem niet vinden bij de huisarts en moest ik naar het ziekenhuis daar zagen ze dat ik een cyste had zitten 6 cm notabene maar dat kwam vaker voor zeiden ze tijdens mirena maar die is met mijn eertse ongesteld heid ook weer verdwenen maar mijn vriendin bevalt hem super dus tja
Misschien speelt t mee dat de Mirena vrij kort na de bevalling is geplaatst? Ik heb er 1 gehad, die heeft 5 jaar zijn dienst gedaan. En vooral 5j niet meer ongi Daarna 2 kindjes gekregen. En nadat ik gestopt was met de BV, jongste was toen 10 mnd heb ik er weer 1 laten plaatsen. Bevalt me erg goed, nooit meer ongi worden. Net als bij de 1e Mirena was ik in t begin heftig ongi, maar ben dat sowiso als ik geen anticonceptie gebruik. En geleidelijk aan wordt dat steeds minder. Heb deze begin febr. dit jaar laten plaatsen en ben bijna niet meer ongi. Krampen heb ik de 1e weken ook heftig gehad, ook dat is verdwenen.
Hier ook veel problemen met de Mirena gehad. Onwijs veel krampen, rugpijn, en vaak tussentijds bloedverlies. Ook werd ik gewoon normaal ongesteld. Ik zat ook steeds zo in een dip. Toen ik erachter kwam dat ik ook nog steeds redelijk grote cystes kreeg waar ik veel last van had heb ik m na een paar maanden laten verwijderen. Gelukkig!!