Ben hier op het werk, en het stinkt ontzettend na verbrande kabels, m'n collega's ruiken het ook maar we kunnen niks vinden. Stoppen zijn al 1x uitgeslagen. Heb net m'n baas gebeld en hij zegt infomeer maar even bij de buren of daar wat brand, en dan zet je maar gewoon de stoppen uit om 6 uur en dan ga je maar na huis. Ik voel me hier niet lekker bij, het stinkt echt super erg en ik heb geen zin dat ik morgen telefoon krijg dat de zaak ik afgefikt. Wat kan ik het beste doen? _________________
Kun je ruiken uit welke kant het komt? (Bijv meterkast, bij de keuken of bij de computers?) Ik denk dat ik de brandweer even zou bellen, die komen wel langs voor zulk soort dingen en dan weet je zeker wat het wel en wat het niet is.
bel naar de plaatselijk brandweer voor een brandlucht deze komen dan meten. wij hebben dit namelijk ook gehad (als uitruk) en als er niet gebeld was had dat pand er niet meer gestaan.
Heb je geen technische dienst bij jullie ofzo? Als je stoppen uitslaan, dan ligt het probleem echt bij jullie hoor. Dan is er iets niet goed met de elektriciteit. Je kan alle snoeren wel nalopen, maar het kan ook een stroomdraadje zijn achter een stopcontact ofzo he. En als je het echt niet vertrouwd zou ik gewoon de brandweer even bellen en vragen om raad. Wie weten komen ze wel even polshoogte nemen. Als je de stoppen eruit draait, dan heb je geen stroom meer, ik weet niet of je wanneer je weggaat nog een alarm aan moet zetten ofzo, maar daar zul je dus ook stroom voor nodig hebben. Succes.
nooit bij zoiets aan de stoppenkast komen hoor. want dan kunnen ze moeilijk gaan doen van de verzekering mocht er iets verkeerd gaan.
hey wij hebben dit eens thuis gehad, stonk erg naar verbrande kabels.. na lang zoeken kwamen we erachter dat het de stoppenkast was.. bleek dat er geen stenen maar plastick stoppen inzaten en die waren aan het versmeulen.. na een tijdje kan dat in de brand vliegen.. zou dat voor de zekerheid maar even tjekken..
De geur is nu weg aan't trekken. Ik weet ook niet meer wat ik moet doen. De baas zegt ga maar na huis, nou dan doe ik dat. De eindverantwoording ligt bij hem nu. Ik schakel zometeen de stoppen uit die net zijn uitgeslagen, en dan kijkt hij morgen zelf maar wat hij doet.
ja groot gelijk, dan ligt de verantwoordelijkheid bij je baas. je hebt gedaan wat je kon.. nu maar hopen dat morgen het pand er nog staat.. haha
Wat een eikel van een baas, bij mij zouden ze alle 3 tegelijk op de stoep staan. Er moet toch ergens een pc of kabel of scherm of wat doen ook erg warm worden anders had je die brand lucht niet. Ik heb het eens op mijn werk gehad was mijn monitor
Volgens mij was het de kabels van de verlichting van de vitrine kasten. Maar ik heb de stop uitgezet en ben na huis gegaan. 10 min laten belde mijn baas of ik de stop had uitgezet want hij kreeg een melding van Intergarde dat er een stroomstoring was binnen het bedrijf (of hij even wilde gaan kijken)haha