Bij mn dochtertje niet misselijk, nu wel....jongen?

Discussion in 'Zwangerschap' started by snoebeltje, May 6, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

Mar 3, 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    Bij mijn eerste zwangerschap van een meisje, had ik helemaal geen last van misselijkheid.
    Nu wel!!
    Ervaring mee, en was het dan bij jullie een ander geslacht?
    Liefs

2. ratatosk

ratatosk VIP lid

Mar 16, 2010
    5,429
    5
    0
    Zelf heb ik er geen ervaring mee maar hier zijn al heel veel topics over geweest. De uitslag was altijd dat het niet te zeggen is aan de hand van misselijkheid of de manier waarop je draagt of zoiets. Helaas meid nog even geduldig zijn :).

3. kleintje88

kleintje88 VIP lid

Nov 17, 2008
    9,362
    2
    0
    Ik was bij onze dochter juist heel ziek en nu verwachten wij een zoon en ben ik nauwelijks...

4. Dana

Dana Niet meer actief

Nee, zegt niks, ik was bij de eerste niet misselijk en dat is een meisje, nu wel misselijk en dit wordt ook een meisje :) .

5. Alita

Alita Niet meer actief

ik vindt het echt onzin............was bij de tweede iets misselijker en toch echt 2 meisjes

6. Snowy09

Snowy09 Actief lid

Aug 13, 2011
    466
    0
    0
    Onder Rotterdam
    Ben voor de 3e keer zwanger.3 keer misselijk geweest!
    En heb 1 zoon en dochter en verwacht weer een zoon.

Dus zeg helaas niets. Al denken veel dat wel

7. Alita

Alita Niet meer actief

net zoals de vorm van je buik......ook zoiets geks hahaha

8. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

Aug 25, 2008
    1,016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    of je misselijk bent of niet wilt helemaal niet zeggen wat het geslacht wordt van je kindje hoor :)

Bij mijn zoontje was ik nooit misselijk en heb nooit een kwaaltje gehad en bij deze zwangerschap ben ik hondsmisselijk geweest, heb hele droge huid in mijn gezicht, heel vettig haar, ...enzovoort en dit wordt ook een jongetje...

Ik noem het gewoon geluk hebben als je niet ziek bent :D

9. torrach le

torrach le Fanatiek lid

Oct 30, 2008
    4,435
    1
    0
    bij de 1e (jongen) geen last gehad van misselijkheid maar bij de 2e (ook jongen) wel heel erg!!

10. Esmaralda

Esmaralda Fanatiek lid

Nov 8, 2009
    4,023
    10
    38
    Female
    Somewhere
    Bij mijn eerste zoon was ik totaaal niet misselijk. Voelde me echt prima en had nergens last van.
    Nu ben ik weer zwanger van een jongen en ik ben me toch een partij misselijk (geweest.) Dus het zegt helemaal niks!
    Het was deze keer zo erg dat ik opgenomen ben ik het ziekenhuis door uitdroging (hyperemis gravidarum.)

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

Ik hoor vooral vaak dat misselijkheid bij een tweede of volgende zwangerschap erger is dan bij de eerste... Dus denk dat het eerder daarmee te maken heeft ;)

12. snoebeltje

snoebeltje Bekend lid

Mar 3, 2009
    951
    3
    18
    Ik werk in de psychiatrie
    Haarlem
    haha duidelijke taal, meiden, had het ook wel verwacht hoor ;)
    Spannend, vooral omdat we hebben besloten het deze keer niet te willen weten van te voren :)

13. cinderella1978

cinderella1978 Actief lid

Oct 25, 2011
    359
    0
    0
    hier zwanger van onze 2e dochter 1e keer wel misselijk deze keer niet.

het is dus voor iedereen verschillend

14. Alita

Alita Niet meer actief

oh ja dat belooft nog wat:D als we nog eens zwanger mogen raken hier

15. rianne19

rianne19 Fanatiek lid

Apr 15, 2008
    1,366
    0
    36
    Purchaser
    Zuid-Holland
    Hier beide keren misselijk. Dagelijks tot 20 weken en nu nog hang ik regelmatig boven de pot.

16. susy26

susy26 Niet meer actief

das een fabel, had bij me zoon nergens last van, en nu in het begin misselijk geweest en het word een jongen dusja....das gewoon maar net hoe je zs verloopt denk ik,heeft niks met het geslacht t maken.

17. niekenie

niekenie Actief lid

Feb 29, 2012
    387
    0
    0
    Reet / Antwerpen
    bij ons in de familie als er iemand zwanger is van een meisje ziek ziek ziek
    bij een jongen geen probleem ,dus toen ik op 2weken begon overtegeven of mn leven ervanaf hing en ieder ander kwaaltje vertoonde was iedereen zeker van een meisje
    maar tegendeel s bewezen want wij krijgen een flinke jongen :)

18. Veer85

Veer85 Actief lid

Feb 15, 2012
    124
    0
    0
    De eerste keer was ik niet misselijk en we kregen een zoon, nu wel 3 maanden misselijk geweest en we krijgen weer een zoon!

19. woezelenpip1980

woezelenpip1980 Actief lid

Oct 10, 2011
    354
    0
    0
    hier zegt het ook niks bij de eerste 2 meiden echt zwar beroerd geweest tot zover dat ik medicijnen aan toe kreeg ..
    En nu amper we dacht ook eerst dit wordt vast ene jongens maar na 3 echo,s lblijft het toch echt ook een meid

20. sassie25

sassie25 Fanatiek lid

Nov 15, 2009
    4,613
    0
    0
    bakkersmeisje
    Bleiswijk
    bij mijn zoon helemaal niet misselijk geweest ( zelfs de eerste 10 weken zwanger geweest zonder dat ik het wist)

Deze zwangerschap de eerste 15 weken zwaar misselijk geweest, bah. Snapte niet waarom ik elke ochtend nog de moeite nam om iets te proberen te eten! Ik kan je niet zeggen wat het geslacht van de baby is maar een andere zwangerschap is het wel! xx

Share This Page