hoi, de vraag zegt het al... rare vraag he? ik zou het uitleggen. ik ben met pinksteren een weekend weg geweest en daar heb ik bijna 3 dagen lang op de dag me zonnebril op mijn hoofd gehad zodat me haar lekker naar achteren bleef zitten. aan het einde van dat wekend had ik er gewoon een beurs gevoel van op mijn hoofd en ik ondekte dat er zeg maar een bobbel op zit niet echt een bult maar je voelt eerst een soort gleuf dan een bobbel en dan weer een gleuf. mijn vriend zegt dat dat gewoon hoort omdat daar je hoofd gesloten wordt. het is echt ook op de midden lijn en dat is zo 5 cm ofzo... hebben jullie dat ook? maar me snel druk dat het wat engs is...
Zoiets kan helemaal geen kwaad, hoor! Ik heb ook van die gleuven, meerdere zelfs. Geen idee waarom de een dit wel heeft en de ander niet, zal inderdaad wel met het sluiten van de schedel te maken hebben.
hm thanx ben wel een beetje opgelucht. ik voel natuurlijk nooit echt aan mijn hoffd maar omdat het nu zo beurs voelde van die zonnebril merkte ik dat op. ik dacht dat het eerst de afdruk van me bril was maar dan had dat nu al lang weg moeten zijn.... ach ja...
Zit ik hier op m'n hoofd te voelen... Zal d'r wel koddig hebben uitgezien... Ik heb bobbel, deuk, bobbel vanaf m'n voorhoofd richting m'n kruin..
haha thanx voor het voelen... ik voel ook op dit moment maar 100x per dag aan me hoofd hoor... maar het klinkt gek maar ik ben blij dat jullie het ook hebben hahaha (de meeste dan)
wat een bizare topic wordt dit haha. ik denk idd dat het te maken heeft met de aanhechting van de schedel... wat zei je dochter? mama moet even voelen aan je hoofd voor iemand van het forum hahahaha lijkt wel een broodje aap verhaal
hihihih...heel zp voelt aan zijn hoofd....hihih..ik heb ze ook hoor! manlief is biologieleraar en zegt dat het inderdaad de aansluitingen van je schedel zijn... hij heeft een echte schedel in zijn klas staan en daar kun je het heel goed op zien.. zijn net kleine ritsjes... niets ergs dus!
Mijn dochter vindt 't allemaal best. Ze is er dol op op haar hoofd gekriebeld te worden.. Ik ga vanavond ook eens bij m'n man kijken, of hij 'n deukig hoofd heeft...
heb 2 bulten op mn hoofd maar geen deuken. bij mij zijn het vetbulten en zolang ik er geen last van heb laat ik ze lekker zitten. maar gewoon ff in de gaten houden joh en als het beurs blijft voelen over bijv. 2 weken misschien eens langs de ha om te laten kijken.
dat burse geoel heb ik niet meer maar wel doe bobbel haha... en idd heel zp zit nu aan zijn hoofd.... door mijn vraag.... ingef: kan ik niet een xtje op zijn school komen kijken en aan dat schedel voelen haha. het voeld niet aan als een onsteking ofzo echt als een soort richel midden op je hoofd naar achteren. gelukkig ben ik niet kaal anders zou je het best erg zien denk ik...