Ik wist het ook niet, heb al wel paar weken dat het niet in de winkels was, maar had nog dus ook verder niet naar gevraagd, dacht dat ik gewoon steeds pech had. Maar nu nog maar 1 zakje van 400 gram, dus moest echt nieuwe nu en dan is het er weer niet, dus toch maar gevraagd. Tijdelijk niet leverbaar.......bah! Denk dat je niet meer in hoeft te slaan, hier is het al nergens meer verkrijgbaar.
Heb nu de standaard maar genomen en die meng ik met forte, maar ja heb maar 1 pakje van 400 gram nog, dus die is zo op. Weet zo niet wat ik dan moet doen.Helemaal standaard of overstap ander merk?
Hmm ik vind de luiers van het kruidvat erg goed! Ik heb tot 4 weekjes terug altijd pampers gebruikt en die bevielen heel goed. Maar ivm de prijs wilde ik eens anderen gaan uitproberen! Ik zal hieronder eens neerzetten wat ik van de luiers vond! Huggies: liep alles langs zijn benen. AH: Erg dikke stugge luier Etos: korrelig en stug Hoogvliet: wel dun, maar stug Pampers: heel goed! kruidvat: ook goed, net als pampers! Ik ga binnenkort ook eens de aldi luiers proberen!
gewoon Nutrilon Forte dan gebruiken, kan prima hoor. begin je met mensen van de Nutrilon Forte met de normale KV en dan steeds meer Nutrilon.
Heb altijd kruidvat gebruikt. Bij pampers kreeg mn oudste steevast luier uitslag en toen ik kruidvat gebruikte niet meer. Ging ik terug op pampers (of leende 1 van vriendin ofzo) dan had hij meteen weer uitslag. Dus daar was ik snel van genezen. ZEKER met die prijs! Maar moet eerlijk zeggen dat ik er tegenwoordig minder van gecharmeerd ben als vroeger. En ben nu dan ook de luiers van de c1000 aan het proberen. Die bevallen me redelijk nu. Maar ben nog niet zo lang bezig ermee dus kan eigenlijk nog niet veel zeggen.
Ik heb geen productiecode van 5 voor je, want ik had het met 4. Maar wilde je/jullie even wijzen op dit topic wat ik laatst geopend heb. Er zijn dus meer mensen met klachten. Ik heb overigens 2 pakken van de oude (dikkere) luiers toegestuurd gekregen. http://www.zwangerschapspagina.nl/verzorging-veiligheid/204817-dunnere-luiers-kruidvat.html gr. Daan
las ze wat kleiner zijn vind ik pampers het beste maar nu ze wat groter zijn gebruik ik die van de albert heijn en vind die prima...kruitvat heb ik eigenlijk nooit goed gevonden
Ik gebruikte tot een 2 maanden geleden ook altijd kruidvat luiers. Vond het prima. Nu krijgen wij luiervergoeding, en daar krijgen we de pampers van. Eerst dacht ik nou dat hoeft niet zo nodig hoor. Maar als ik ze nu vergelijk. Zijn de kruidvat luiers erg stug, en hebben ze een echt luier kontje. En bij een 4jarige is dat niet meer schattig. hihi, dus ben nu best blij met m'n pampers.
Ik heb eigenlijk altijd de luiers van het kruidvat en heb er nooit problemen mee. Nu had ik laatst een pak van de c1000 omdat die in de aanbieding waren en ik ben daar ook zeer tevreden over. Wat ik echt rot luiers vind zijn die van de lidl
Luiervergoeding? Wat is dat? Ik zweer echt bij Pampers. Dat is het enige met een 'merk' wat m'n mannetje aan krijgt!
Ik werk bij Kruidvat en echt iedereen klaagt over de nieuwe luiers, ben benieuwt of er snel wat aan gedaan word! Iedereen gewoon jullie klacht doorgeven op het hoofdkantoor!
Ik ben heel goed geholpen nadat ik mijn klacht daar had neergelegd. Kreeg een doos met 2 pakken 'oude' luiers toegestuurd en daarna nog een brief met een vragenlijst. Daar kan ik echt niets over zeggen. Voor de nacht ben ik over gegaan op liddl luiers en overdag gebruik ik nog steeds de dunne van het kruidvat
Ik gebruik ook die nieuwe geloof ik? Maar heb echt geen klachten. Nou plast mijn kleine man ook niet heel erg veel dus(denk in de trent van: Als hij doorlekt, dan zou ik hem de hele dag niet verschoond hebben...Zo weinig plast hij!)
Heb mail gekregen dat ik de verpakking moet bewaren, maar heb die dus niet meer. En moet 2 luiers bewaren. Hebben jullie dit alles ook terug gestuurd?
Ik moest ook twee luiers en de verpakking bewaren maar heb nog niks gekregen om het terug te sturen. Heb begin vorige week die mail gehad.