Volgens tnt komt ie vandaag aan..... Ik heb alleen grote maten besteld (en ze heeft maat 86) zodat er nog wat kans wat dat er iets bij zou zitten haha
Ik had een roze pyamatje 74/80 en een witte en roze in 86/92. Het pakje zit in de afleverroute dus ben benieuwd.
bij mij staat bij track en trace: voorgemelde zending niet aangetroffen zal ik lief! maar eens gaan bellen denk ik
Bij mij staat er bij Track en Trace bij allebei de bestellingen: Track & Trace Volg uw zending Barcode: 3SZVON009059643 Postcode: Er zijn geen zendingen gevonden voor deze combinatie. Nog iemand die dit heeft??? Er staat wel uitgeleverd achter de bestellingen. En ik kan me niet voorstellen dat er van de 20 producten die ik had besteld niets geleverd kan worden?? Zou het misschien betekenen dat het vandaag al is bezorgd? Liefs
De informatie op Track & Trace wordt meerdere malen per dag ververst om u van accurate informatie te voorzien. Onze chauffeurs zijn daartoe uitgerust met PDA's die worden gesynchroniseerd met onze centrale database. Na deze synchronisatie wordt ook de informatievoorziening via internet weer bijgewerkt. Het kan daardoor zijn dat er nog enige tijd zit tussen bijvoorbeeld het moment van uitreiken van de zending en het op internet beschikbaar komen van deze laatste status. Mochten de actuele gegevens van uw zending (nog) niet beschikbaar zijn, probeert u het dan dus later nog eens. even gekopieert van de tnt site
Moet je vanavond rond 19uur nog eens kijken! Pakketje is dan wel al weg bij Lief! En ligt op postkantoor maar daar hebben ze er dan nog niks mee gedaan. NEt als de brievenbus die om 18uur geleegd word.
Hier is ie ook onderweg! Zit express met mn laptopje aan de eetkamer tafel met gezicht naar het raam want de bel is uit. Ligt er boven 1 te slapen
oh das idd erg jammer zeg! jij had kleintjes besteld toch? T ging mij ook om die pyama en de badjas. De rest (sokken en mutsen enzo) maakt me niet uit!
Hoi hoi Bij mij staat nog steeds bestelling goedgekeurd. Ik heb alleen een pyjama en een melkpoederdoosje. De pyjama is maat 110/116. Ik zou er echt van balen als de pyjama niet komt. Heb ik m eindelijk (wilde m al heel lang) en dan zou hij toch niet komen. Ik ga ook geen 4,95 verzendkosten betalen voor een melkpoederdoosje. Maar goed eerst maar eens afwachten, want mijn order is dus nog geeneens bekeken. wacht in spanning af...... Liefs Conijn ps: de meiden die de bestelling al hebben....wanneer hebben jullie besteld??
had besteld op de dag dat de outlet begon (wel pas laat in de avond) was de 4de geloof ik? En ik krijg m vandaag binnen volgens track en trace (verveel me, wachten duurd lang haha)
Spannend he wachten..... Ik heb 5 november de order geplaatst en ook met ideal betaald, maar als de mensen van 4 november al geen pyjama meer krijgen dan zie ik het somber in. Ik heb wel een grote besteld. 110/116 dus, ik heb namelijk een erg grote peuter hier in huis rondlopen ben echt heel benieuwd, maar geduld is een schone zaak liefs
Mijn bestelling is uitgeleverd. Zal er morgen wel zijn. Jippie! Ik had een pyama besteld in het lime, met beertjes erop (en nog veel meer trouwens) iemand die die niet gehad heeft?
Vandaag het pakketje gekregen! alles zat erin! Ook de pyama in het rose, mt 110-116 vind de broek wel erg lange pijpen hebben, maar goed misschien krimpt ie nog wel een beetje