ben heel blij ga ook op de postbezorger wachten heb een badjasje, pyajama, bal en sokjes en nu zat ik te kijken en ben zoooooooo verliefd op die bowlingtas van lief is alleen een beetje prijzig
en dat komt door jullie! haha.. ik baal als een stekker, misschien komt het morgen en dan ben ik niet thuis.. haha..
Wegens drukte omtrent de outlet kan de uitlevering van je bestelling iets langer duren dan je van ons gewend bent. nope nog niks.....betaling goedgekeurd staat er.
bij mij staat bij de bestelling van 4 nov order wordt gepickt, en bij die van 5 nov betaling goedgekeurd.
Heb net het pakket ontvangen,helemaal blij natuurlijk, maar nu klopt de maat van 1 van de pyama's niet . Het bovenstuk is in 98-104 en de broek in 110-116..... Lekker handig. Heb ze al gemaild, maar denk niet dat ze er veel mee kunnen omdat ze verder uitverkocht zijn. Misschien heeft hier iemand de rose pyama slaap! gekocht en hetzelfde probleem? Dan kunnen we ruilen .
Yeey bestelling is binnen Heel stoer! vanaaf gelijk gebruiken natuurlijk ( had een badjas lime ) Liefsz
ik heb vandaag ook mijn bestelling binnengekregen (had direct besteld toen ik een mailtje van Lief! kreeg). Helaas heb ik een aantal dingen niet gehad omdat het uitverkocht bleek te zijn. Nu krijg ik mijn geld terug... baal baal.
hoi ik heb de bestelling ook ontvangen en ook alles wat ik besteld had, teven het magazine erbij ben helemaal blij, ze kan het nog niet aan want had wat groter besteld