Mijn ouders weten het me vader is enthousiast mijn moeder vind het erg snel voor de rest weet niemand het nog. Wij zijn ook bang voor de opmerkingen zeker die van mijn schoonouders die waren al niet enthousiast over de eerste omdat ze er nog niet aan toe was om oma te worden ze is al 53 maar goed. Maar als het goed is gaan we het ze toch vertellen zondag spannend! Ik krijg ook altijd de bibbers van die opmerkingen. De rest vertellen we het als ik het niet meer verborgen kan houden me buik is nu al flink bol wat dat bij jou ook?
gefeliciteerd meid~! hahaha ook al 2 kindjes in september hier ook eerste zoon september en nu weer september uitgerekend! Geniet ervan
gefeliteerd meid dat je zwanger bent,het is toch alleen maar gaaf dat het nu snel is gelukt. je hoort het ook wel vaker dat het bij de eerst niet vlot lukt en dan de 2 de zich snel aan kondigt. geniet er gewoon lekker van.en luister niet naar negatieve opmerkingen uit je omgeving.
Idd voor mij is het over , wist je dat nog niet? Vorig jaar al bekent gemaakt . lees topic : kinderloosheid een feit !
Gefeliciteerd! Wat fijn dat je nu weer zwanger bent, mijn dochtertje is ook uit september2011 dus kan wel een beetje begrijpen dat je benieuwd ben hoe het gaat, hoop dat je een makkelijke zwangerschap heb en er lekker van kan genieten.
Iedereen bedankt voor de felicitatie's Marnat ik zal even op mijn gemak je verhaal lezen en erop reageren
Leuk leuk leuk! Ik scheel met m'n zusje ook zoiets en dat was altijd echt geweldig leuk! Ze is mijn beste vriendin daardoor.
Spannend hoor!! Bij mijn 2e zag je mijn buikje al met 12 weken en nu bij de 3e was het al met 10 weken te zien.Dus ja dan kan je het ook niet meer geheimhouden
Dit is mijn buik van eergister kan het nog verbergen met een vest en zeggen dat ik nog kilo's heb van de bevalling haha Weet niet hoelang ik dat vol kan houden Bekijk bijlage 216775
Proficiat!!! Hier zelfde verhaal, bij eerste 3 jaar moeten wachten en bij de tweede binnen 3 maanden proberen al raak! Super voor jullie!
Jij ook gefeliciteerd!! Apart he dat het opeens komt net of het zo moet zijn Geniet van je zwangerschap Andere meiden ook bedankt voor de felicitatie's
Heel leuk om te horen! Ik weet dat het heel druk gaat worden maar denk continu ze zullen straks ( hoop ik ) veel aan elkaar hebben. Vind het daarom fijn om het van jou te horen