Snel m'n ei weer na miskraam, op tijd icm ovulatiebloeding?

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Monic, 26 feb 2017.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Hi dames!

Ik heb afgelopen keer een chemische zwangerschap gehad en is vanzelf opgeruimd door mijn lichaam. Was nog erg pril.

Nou ben ik dus meteen begonnen met ovu testjes nadat ik geen bloedverlies had omdat ik meteen weer rekbaar slijm had :)

Denken jullie dat ik mijn lh piek al gehad heb? Ik vind hem 25e in de ochtend er wel positief uitzien, maar omdat ik de vorige keer een nog positiever test had.. ben ik aan t twijfelen. Ik had de 24e in de avond niet kunnen testen dus weet niet of mijn lh piek toen wel was geweest (net als de positieve test van mijn vorige cyclus).

De tweede is van gisterenavond en de derde van vanochtend.

We hebben het alleen afgelopen nacht gezellig kunnen maken rond 00:00 uur, maar ik had rond 17:00 uur wat licht rozeverlies..

Wat denken jullie - op tijd?!

Bijgevoegde bestanden:

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.009
    15.625
    113
    Nabij Utrecht
    Weet je zeker dat je niet nog wat hcg in je lichaam hebt?
    Daar reageren ovutesten ook op en kunnen knallen bij het kleinste beetje hcg.

3. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    jaaa.. er was bloed afgenomen bij mij afgelopen vrijdag en toen was kijn hcg waarde 2.. dus ik denk dat hij daar niet op reageert toch?

4. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.009
    15.625
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zou daar niet zo zeker van zijn ;) want het was op de 24e nog 2.

Mijn advies is blijven doortesten want aangezien je net pas klaar bent lijkt het me sterk dat er binnen een week alweer een nieuw eitje gegroeid (met nog hcg in je lichaam) en dus al gaat springen.

5. Monic

Monic Bekend lid

27 mrt 2012
    751
    2
    18
    Ja dat klopt alleen waren mijn ovu testjes van de 24e en 23e wel minder duidelijk en heb 13 dagen bloedverlies gehad. De 21e was de eerste dag dat ik geen bloedverlies had.

Deel Deze Pagina