Iemand tips?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Rinskeeeeh, 10 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rinskeeeeh

Rinskeeeeh Fanatiek lid

15 jul 2013
    1.246
    0
    0
    Amersfoort
    Hoi hoi,

Ik heb een onregelmatige menstruatie/cyclus.
    Ik doe nu al ruim 1,5 week digitale ovulatietesten van CB.
    Maar ze blijven maar negatief.

Heeft iemand het eerder gehad dat ze zolang negatief blijven?
    Mijn laatste menstruatie is nu bijna 3 weken geleden

2. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

Tenzij je keurige cyclussen hebt van 28 dagen, kan je eisprong nog plaatsvinden, vooral als je langere cyclussen hebt dan 30 dagen.

Hoe lang duurden je laatste cyclussen?

Bij een cyclus van 35 dagen bijvoorbeeld, kun je je eisprong verwachten vanaf dag 17 tot en met dag 25 van je cyclus. Gebaseerd op een normale luteale fase van 10 tot 18 dagen.

3. Mango393

Mango393 Bekend lid

4 mei 2015
    602
    101
    43
    Ja ik weet niet of het echt werkt. Maar ik hou van edelstenen en mineralen. Ik vind xe gewoon mooi. Maar toen viel mijn oog op een armbandje van maanstenen. Dus die kocht ik las het papiertje dat erbij zat met de werking van die steen. Die zou dus helpen bij het krijgen van een regelmatige cyclus. Die van mij was ook erg onregelmatig dus ik dacht zoj een leuke bijkomstigheid zijn. en jahoor sinds ik de amrband droeg regelmatige cyclussen van 26 dagen. Tijden deze cyclus is ie geknapt en heb ik een erg rare cyclus. Dus misschien kan dat helpen?

4. mardaisy

mardaisy Niet meer actief

Ik had er ook last van. CB testen zijn volgens mij behoorlijk aan de prijs en tenzij je dat niet uitmaakt, zou ik voor Actiontesten gaan. Je hebt er immers behoorlijk wat van nodig met een onregelmatige cyclus. Ik had er afgelopen cyclus ongeveer 20 versleten! Wel een soort van positieve ovulatietest op dag 32 (pas)... maar samen met het temperaturen was het wel duidelijk. En gelukkig was het raak!

Mijn tempkaartje staat bij 'temperatuurkaartjes zwangeren' geplaatst op 20 of 21 juni dacht ik. Misschien heb je er wat aan.

Deel Deze Pagina