Snel na bevalling weer zwanger

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by loirinha, May 5, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. loirinha

loirinha Bekend lid

Feb 12, 2015
    504
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo,

Ik weet niet of mijn vraag hiergoed staat. Ik ben er vorige week achtergekomen dat ik zwanger ben, mijn jongste is op het moment 3 maandjes.
    Zijn er risico's aan zo snel na een bevalling weer zwanger zijn en zijn er dingen waar ik extra op moet letten.
    Ik weet niet precies hoever ik ben uit bloedonderzoek kwam gisteren dat mn hcg 2100 is maarop een inwendige echo was nog niet veel te zien, alleen verdikt slijmvlies.

2. Brigitte

Brigitte VIP lid

Sep 25, 2006
    6,432
    5
    38
    Hoi Loirinha,

gefeliciteerd. Je bent er inderdaad weer snel bij. Je lijf heeft niet de kans gehad te ontzwangeren, dus de klachten die je wellicht had in de vorige zwangerschap kunnen eerder, heviger en langer optreden als de vorige keer. Verder zal je ijzergehalte vaker gecheckt worden en adviseren we extra vitamines te slikken. Je moet je lijf gewoon een beetje meer ondersteunen. Maar verder kan een lijf het prima hoor, zo snel weer zwanger worden. Alleen let erop dat je je energie goed verdeelt. Je hebt er nu eentje waar je voor moet zorgen en je moet jezelf meer in acht nemen. Is een lastige combinatie, dus let goed op jezelf.

Groetjes Brigitte

Share This Page