Zwanger/onzeker/bang/

Discussie in 'Ik ben zwanger' gestart door sjustine90, 28 mrt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjustine90

28 mrt 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Dames,

Graag wil ik even mijn ei kwijt..
    15 Maart had ik ongesteld moeten worden, ik voelde al voordat ik zat te wachten op mijn menstruatie dat ik zwanger was.

dus 16 maart 1 dag naar NOD.
    heb ik 4 testen gekocht omdat ik wel een persoon ben die zekerheid wilt haha.. en binnen no time kwamen er 2 dikke strepen!!
    is dat normaal? ik lees bij de meeste 1 dag naar nod een lichte 2e streep maar die van mij kon niet dikker.

Inmiddels ben ik al 6 weken ongeveer ( denk ik ) en 11 april heb ik mijn eerste echo wat ik zelf wel vrij laat vind omdat ik 5 maanden geleden al een miskraam heb gehad, ben nu extra bang dat wanneer ik ff niet misselijk ben of geen buikpijn heb dat het weer fout gaat.
    alleen eet ik nu al 3 dagen alleen beschuit en brood, omdat ik avond eten niet kan ruiken of proeven of ik krijg al kots neigingen.
    wie heeft dit ook? en is dit niet erg slecht voor de baby dat ik zo weinig eet.

2. Adria27

Adria27 Bekend lid

21 feb 2013
    808
    6
    18
    Vrouw
    maatschappelijk
    candyland
    Ten eerste, gefeliciteerd met je zwangerschap! Begrijpelijk dat je wat angstig ben omdat je een miskraam hebt gehad. Dan wordt je minder onbevangen. Probeer er van te genieten, piekeren is niet goed voor jou en je baby.
    Ik zou proberen toch iets meer te eten. De baby krijgt nu alles van jou dus je doet jezelf nu te kort. Weinig eten maakt zwak en je hebt al je energie nodig;). Probeer kleine porties door de dag heen, weinig vet. Probeer groente en/of fruit binnen te krijgen en eet alleen de dingen die je lekker vind. En blijven drinken. Hopelijk gaat de misselijk snel over en kan je meer van je zwangerschap genieten!!

3. Madeliefje1987

Madeliefje1987 VIP lid

13 okt 2010
    6.203
    7
    38
    Zuid Holland
    Gefeliciteerd!!en dat je een goede echo mag hebben straks!!En misselijkheid hoort helemaal erbij aan het begin. Idd kleine porties proberen te eten en elk beetje wat je kan eten en drinken is meegenomen.

4. sjustine90

28 mrt 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    hoi dames,

bedankt voor jullie reactie! en felicitatie
    sinds vandaag gaat het wat beter met het eten gelukkig.
    heb Van de HA ook pillen gekregen tegen de misselijkheid,
    net me eerste ingenomen ( moet voordat ik ga slpn ) dus ben benieuwd!

en adria27 ja fruit ging opzich nog wel maargoed doordat me maag zo leeg was ga je je autom misselijker voelen.

hebben jullie ook ervaring met de testen? mijne werd 1 dag na nod meteen zo duidelijk dikker kon gewoon niet heb ik dan al veel hcg in me lichaam of ben ik mis al langer zwanger als 6 weken.

zo irritant dat die echo pas over 2 weken is en met die clearblue blue digital wordt ik ook niet wijzer daar gaat die maar tot 3+ dus langer als 5 weken de onzekerheid vreet me op!!

5. mamv1

mamv1 Niet meer actief

Van harte gefeliciteerd!!

6. sjustine90

28 mrt 2013
    5
    0
    0
    NULL
    NULL
    bedankt! mamv1

Deel Deze Pagina