Hi Dames, Ik was erg nieuwsgierig of hier nog meer dames zijn die nu bezig zijn voor hun 1e kindje en nog jonger dan 25 zijn. Ik ben zelf 22 (over 2,5 week 23) en we zitten nu in de 2e ronde. Wij zijn beide zelfstandig ondernemer wat het allemaal extra spannend maakt maar gezien mijn vriend al aanzienlijk ouder is en een dochter van 6 heeft wil ik toch niet langer wachten. Ook altijd al gezegd jong mama te willen worden.
ik ben 24 en ben gestopt met de pil toen ik 23 was maar hier is het helaas nog niet raak mijn vriend is zelfstandig ondernemer en ik zit thuis allemaal best spannend dus hier helaas nog niet raak loop ervoor bij de gyn maar merk wel elke keer als ik een afspraak heb dat ik toch een van de jongste ben daar
Ik ben op mijn 21ste gestopt met de pil, ben nu 22 en zwanger. Afgelopen maand net alle controles gehad bij de gyn omdat het zolang duurde en precies nu was het raak.
Ik was 19 toen ik onverwacht zwanger raakte en net 20 toen ik beviel, zoon is inmiddels 6. Zijn nu sinds 2012 bezig voor een tweede maar dat wil helaas niet vlotten (ben inmiddels 26, maar was dus jong van de eerste!)
Op mijn 19e bevallen van onze eerste zoon. Nu 39 weken zwanger van onze 2e zoon. Ik word in juni 24. Groot gedeelte van de mama's die ik ken zijn tussen hun 21e-25e gepland zwanger geraakt!
Ik ben ook 22, m'n vriend is ook n stukje ouder.. Ik roep ook altijd dat ik voor m'n 25ste moeder wil worden
ik stopte met de pil toen ik net 23 was, helaas wat tegenslagen gehad, waardoor ik niet meer voor mijn 25ste mama zal zijn ik ga nu proberen voor mijn 26ste mama te worden over 5 maanden ben ik 25..
Hier gestopt met de pil toen ik 22 was. Jammer genoeg wou het niet echt vlotten. Maar nu wel zwanger, zal 25 en een paar maand zijn als het kindje komt.
Ik ben enkele maanden voor mijn 25ste begonnen, maar helaas nu een jaar verder en nog steeds niet zwanger.
Ik ben ook 24 een sinds.augustus bezig voor ons eerste kindje, wil nog niet vlotten.. Helaas gaat dit voor mijn 25e ook niet meer lukken..
Toen ik 22 was, ben ik gestopt met de pil.. 23e zwanger en op m'n 24e beviel ik van m'n zoon! Heerlijk om zo jong te beginnen, zo krijg je veel van je kinderen mee, als je het leven mag!
Ik ben gestopt met de pil toen ik 22 was. Mijn vriend is 10 jaar ouder dus was een logische volgende stap voor ons. Ondertussen ben ik alweer 23. De tijd gaat zo hard! Hopelijk is het snel raak
Ben in januari 24 geworden en begin die maand ook gest pot met de pil.. Hopen ook hier dat het snel raak is!