Halo dames! Vandaag ben ik 10 dagen overtijd en heb al 2 negatieve testen gehad. de laatste test was afgelopen zaterdag. Normaal heb ik altijd een keurige regelmatige cyclus van 28 dagen. Nu heb ik wel een aantal symptomen zoals af en toe een steekjes in mn borsten, zichtbare aders, heel moe terwijl ik Sochtends vroeg wakker ben en niet meer kan slapen, ongeloofelijk humeurige buien, vaak plassen, veel witvloed, en mn navel is af en toe een gevoelig plekje. Ook heb ik af en toe het gevoel dat ik teveel heb gegeten. dit voel ik aan mn maag en wordt dan af en toe misselijk. Hebben meer zwangere dames last van deze symptomen? en is het mogelijk dat ik deze week toch nog een positieve test krijg? Het is niet zo dat ik mij blind staar op een zwangerschap..maar het zou natuurlijk hartstikke welkom zijn! die onzekerheid is alleen vreselijk!! Hoop dat jullie je ervaringen willen delen! Martine
Hallo martineV, Ik heb geen vergelijkbare ervaring, dus durf er niks over te zeggen. Maar heb je een regelmatige cyclus? Al eerder overtijd geweest? Misschien even de ha bellen, er kunnen natuurlijk meerdere oorzaken van zijn. Er zijn wel vaker vrouwendie pas laat positief testen, ik hoop voor je dat het zo mag zijn
Hoi pregnantje. Bedankt voor je reactie. ik ben zelf verpleegkundige en heb al het een en ander aan de gyn gevraagd...zij vertelde ook dat het soms 2 weken kan duren voordat je een positieve test krijgt. Ook heb ik ergens gelezen dat wanneer je zwanger bent van een Meisje de test later positief is? Maar ik heb altijd een regelmatige cyclus en ben nooit 10 dagen overtijd geweest. ik heb de HA gebeld en die vertelde mij dat ik morgenochtend nog eem keer moet testen met ochtend urine. wanneer de test dan nog steeds negatief is en ik nog niet ongesteld ben moet ik weer bellen. Fingers crossed dan maar!!
Inderdaad, sommige meiden testen pas veel later positief, maar dat het dan een meisje zou worden, ik volgens mij echt totale onzin. Liefs,
@jv23.... heb ik ook al aan de HA gevraagd. helaas moest ik nog even afwachten.... Ga morgenochtend opnieuw testen...hoop dan op meer duidelijkheid. Zou het kunnen dat je na 11 dagen nog steeds negatief test terwijl je later er zwanger blijkt te zijn? Ben zo benieuwd....vooral ook omdat ik best een aantal symptomen heb...maargoed. binnenkort weten we het zeker
Hallo allemaal, Ik was heel erg benieuwd of jullie mij ook kunnen helpen Ik ben eind januari gestopt met de pil toen ben ik 5-02-13 Ongesteld geworden! Tot 11-02-13 toen heb ik 4 dagen later 2 dagen bloedverlies gehad!! Ik ben nu nog steeds niet ongesteld heb afgelopen Donderdagavond een zwangerschapstest maar negatief Ben de laatste 2 weken wel heel erg moe veel hoofdpijn Heel veel last van me bekken wat denken jullie? Xxx
Waarschijnlijk ontpillen... Ik heb nu hetzelfde! Al hopen we natuurlijk op een positieve test, maar het schijnt soms eventjes te duren voordat je cyclus op gang komt! Stomme lichamen!! Succes! @martinev Ben ook benieuwd! Laat je het weten?
ik denk dat je aan het ontpillen bent! dan doet je lichaam rare dingen met je, ontpillen kan een jaar duren voor je lichaam weer op gang is gekomen, je lichaam moet nu alles zelf regelen ipv de hormonen die je binnenkreeg door de pil heb je nooit een eisprong gehad in die tijd dat je die gebruikte, alles lag stil! het kan dus lang duren voor je echt ongesteld word. ik raad je aan om vanaf de eerste dag van je volgende menstruatie je lichaamstemperatuur elke dag op de zelfde tijd bij ontwaken op te meten dus ook in het weekend even je wekker zetten, dan kan je op Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting je temperaturen en gegevens invullen (is gratis) en dan kan fertilityfriend je eisprong eruit halen, dan weet je wanneer je ongesteld moet worden! je temperatuur stijgt na je eisprong zo'n 0.5 graden en blijft hoog tot iets voor je ongesteld moet worden of tot je ongesteld word. 14 dagen na je eisprong word je ongesteld! dan heb je toch iets meer duidelijkheid, voor nu moet je denk echt even wachten! ontpillings symptomen lijken zoveel op die van een zwangerschap!! en zolang je toch niet ongesteld word, gewoon wekelijks een testje doen met ochtend urine,want wie weet mag jij een uitzondering opde regel zijn en gelijk raak schieten ik hoop het wel voor je! liefs shy girl
@martine, laat het mij ook even weten ben ook wel benieuwd hoor!! hoop dat je een positieve test mag vasthouden!(die je zelf positief hebt gekregen dan he)
Hoi hoi! Even een update... Gisteren contact gehad met de HA. deze vertelde mij nog te wachten...even niet testen en eventueel afwachten op de volgende menstruatie. wanneer deze ook uitblijft weer testen. om gek van te worden.... Wel voel ik me best zwanger...mn borsten gaan steeds meer pijn doen en mn ondrrug doet zeer!! Ik heb besloten om er even niet meer aan te denken en volgende week pas weer een test te doen..zal wel lastig worden!! Hihi.... liefs,
Martine, eis dan gewoon een bloedtest, het is jouw lichaam. Daarnaast kan je ook een echo aanvragen misschien met het excuus dat je toch denkt dat er iets mis is met je baarmoeder? Je mag normaal niet liegen, maar vind niet dat je arts je zo lang moet laten wachten. Wie weet wat er allemaal beneden afspeelt.
Wat een verschrikkelijke onzekerheid he! Ik had het bij mijn eerste zwangerschap ook. De bloedtest wees bij 3 weken uit dat ik zwanger was, maar de urinetest was gewoon nog negatief (clearblue & bij de ha). Helaas was het na 12 weken een vlindertje geworden. Nu heb ik weer hetzelfde, ik ben nu een 7 dagen overtijd, en heb ook al 2 negatieve testen. Ik ga maandag de huisarts bellen en vragen om een bloedtest. Ik hoop dat jij je niet nog een week laat afschepen door de huisarts! En inderdaad, anders zeg je dat je veel pijn hebt in je eierstokken ofzo, dat je een echo wil. Sterkte!!