Wat een hard oordeel zeg van je verloskundige..... Ik kan begrijpen dat je daar van geschrokken ben. Ik denk dat het belangrijker is wat jij voelt. Als jij je goed voelt is het toch goed? Er zijn ergere dingen die kunnen gebeuren hoor en wat ook goed gaat....
Hey meiden, Net even een andere vk gebeld en precies hetzelfde vertelt.. Vk: "Meid maak je er niet te druk om, het feit je je zoveel zorgen maakt kan veel erger voor de baby zijn dan de glazen wijn die je hebt gedronken'' Dus zo kan het ook, voel me hier stukken beter bij!! dadelijk even de andere afbellen en zal ook zeer duidelijk zijn in de reden waarom..
Dat klinkt een stuk prettiger! Ik hoop dat je nu wat bent gerustgesteld en dat je die eerdere vk ook goed duidelijk kan maken waarom je kiest voor een andere vk.
Net even de afspraak afgebeld... Ze vond het niet zo leuk om te horen' ik" ik bel even om mijn afspraak van 1 feb af te zeggen heb besloten om voor een andere verlolskundige te gaan'' Vk: ''mag ik vragen waarom?'' ik: ''ja hoor had een zeer naar gevoel na ons telefoongesprek gisteren over het drinken en vond het antwoord en de toon niet bepaald geruststellend om heb geen zin om met zo'n insteek een gesprek met u aan te gaan. Vk: ''Dan wens ik u veel succes met u zwangerschap .dag mevrouw'' tuuut tuuut tuut tuuut tuuuuut ik: ?*%%^$&(()) :x Blijkt toch dat ik een goede keuze heb gemaakt.