Sinds vanmorgen is mijn jongste enorm aan de diaree, als hij een scheetje laat zit zijn luier helemaal onder. Hij wil niet goed eten en drinken. Hij is verder erg vrolijk en speelt wel gewoon. Zijn temperatuur is 37.1 Er zit wel weer een tandje in de weg, maar vraag me af of het daar van is, bij al zijn vorige tanden en kiezen heeft hij nergens last van gehad moet ik zeggen. En toen at en dronk hij wel gewoon. Vraag me af of het een buikgriepje is? Groetjes
ik weet het het ookk niet.. maar mn dochter had de afgelopen dagen precies hetzelfde!! nu ik dit hoor denk ik toch een virusje dan.. ook niet ziek, geen koorts, niet hangerig, helemaal niks.. alleen diarree.. en niet willen eten en drinken..
Ik denk van wel aangezien dit huis ook getroffen is.Oudste uitte het doormiddel van niet willen eten en spugen en later diaree.Kleinste heeft gister nog geen 300cc op over de hele dag.Maar geen koorts zo nu en dan een mondje terug maar luiers zo dun en stinken als een gierput.En dan heb je mij nog die eergister alles eruit gegooid heeft en een abbo op het toilet heeft en al heel de dag een borrelbuik. Dus ja ik denk buikgriep.Wat idd erg heerst door het land.
Vanmorgen weer een poep explosie, heeft net wel een fles op. En speelt verder gewoon lekker vrolijk door. Beterschap meiden
Het gaat momenteel heel erg rond. Finn heeft er ook last van, en veel kids op mn werk (kdv) ook, dus zou goed kunnen, of een combi met het tandje?
Hier ook hetzelfde, afgelopen maandag naar kdv, dinsdagavond begon het spugen bij haar en vanaf woensdag diarree, echt waterdun. Verder lacht ze gewoon vrolijk enzo. En donderdag had ik het, gezellig he. Heb wel voor de zekerheid ORS gehaald en haar een beetje gegeven. Haar diarree was vanochtend al wat dikker aan het worden. Ze heeft wel wat luieruitslag gekregen door de diarree, wat kan ik het beste hier op doen?
hier ook een kleine met water dunne ontlasting... en ook hier zitten er weer tanden aan te komen dus het kan ook daarvan komen.... Gewoon even goed in de gaten houden! Het schijnt idd ook wel in de lucht te zitten...
Het is duidelijk een buikgriepje. Manneke is helemaal niet lekker. Wil niet goed eten en drinken. Wil alleen maar slapen. Gister avond de HAP gebeld en die adviseren ORS te gebruiken. Zo zielig als ze zich niet lekker voelen.
ik had vrijdag de buigriep, overgeven en diaree. zaterdag was t praktisch over. Vannacht begon mijn ventje met spugen en diaree. idd kan geen scheetje laten want dan zit t op zijn rug. T heerst idd. Hij krijgt lauwe thee met droge koekjes. verder geen koorts en heel vrolijk. waait wel weer over als ik naar mezelf kijk.
hier een 2 jarige die spuugt... gelukkig spuugt ze niet al haar drinken uit. Eten kan ze nog niet binnen houden. Maar verder is ze ook heel vrolijk - nouja, zo vrolijk als een dwarse 2 jarige kan zijn . En als ze gespuugd heeft is ze even verdrietig... Maar speelt ze wel gewoon en hebben we net gezellig de ramen met kerststickertjes versierd. Ik ben alleen wel bang voor de besmetting (ik vind kotsen zó verschrikkelijk..) .. voor mezelf en voor onze jongste.. maar we zullen zien . Qua billetjes en erop smeren: In eerste in stantie zou ik bepanthen doen en als dat niet snel resultaat geeft, dan poederen met maizena.