Snel stinken onder je oksels... Syneo 5?

Discussie in 'De lounge' gestart door kabouter24, 12 jan 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Klopt, het is juist tegen zweetlucht, dit staat op internet:
    Hoogwerkzame deo antitranspirant.

Werkt door zijn speciale samenstelling, tot en met 5 dagen tegen de onaamgename zweetlucht. Naar gelang het huidtype kan syNeo 5 het zweten reduceren en u zo zeker beschermen tegen overmatige transpiratie.
    Allantoïne beschermt de huid tegen irritatie en de daarin aanwezige vochtbrengende stoffen tegen uitdrogen. Dermatologisch getest.

Gebruik onder de oksels en op de voeten en op andere delen van het lichaam daar waar u geplaagd wordt door overmatige tranpiratie.
    Hypoallergeen: ontwikkeld om allergische risico's te minimaliseren.

1 fles is voldoende voor 40 maal aanbrengen (bijvoorbeeld onder de oksels), maal 5 dagen en is zo voldoende tot 6 maanden!

Alleen bij mij werkt het dus niet ideaal. 1 dag kan ik ermee doen, en daarna werkt ie al niet meer :S

2. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

Zodra je je oksels wast gaat de werking ook verloren.
    Dus je kunt r langer mee doen als je je oksels niet wast. Maar of r mensen zijn die zich vijf dgn niet wassen? :p

3. violetta

violetta Niet meer actief

Dank je kabouter voor de uitleg. Lijkt me heerlijk me eens daar niet druk om te maken dus toch Maar eens proberen!

4. Rizzoli

Rizzoli Fanatiek lid

21 aug 2013
    2.515
    966
    113
    Botox is wel duur ja € 450 per behandeling. Voor mij was dat prijstechnisch gunstiger dan dure deo, veel machinewassen, febreze en nieuwe shirtjes kopen

5. jvs12

jvs12 Bekend lid

24 apr 2013
    982
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik gebruik al jaren Medex, werkt geweldig.

6. Mop81

Mop81 Fanatiek lid

9 nov 2013
    4.130
    2.517
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik heb er zelf geen last van.
    Maar zag laatst in 'mijn lichaam' op tv een meisje die het had. Zij bleek een bacterie te hebben, al heel lang. Met een cremetje van de huisarts was het zo opgelost!

7. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik gebruik het van Therme... is zelfde spul als syneo maar wat goedkoper en hier kan ik tenminste tegen.. bij syneo gaat het erg jeuken en krijg ik soms rode bulten.. bij therme niet en het werkt ongeveer 3 dagen

8. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    He echt? Dus je mag je oksels niet wassen? Helemaal niet of gewoon niet met zeep?

9. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Niet met zeep maar dat doe ik dus wel, nq 3-4 dagen moet ik opnieuw sprayen

10. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Ik heb na het lezen van dit topic Syneo5 gekocht. En bij werkt het ook maar 1 dag.. Pfffff!
    Dag 20 euro :)

11. Khaleesi

Khaleesi Niet meer actief

Kunnen de hormonen nog zijn hoor

12. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ja ook al? Vreemd he. Snap er niks van. Was je je oksels ook met zeep? Want dat ga ik nog maar keer proberen om gewoon met water te wassen. Kijken of het dan langer werkt.

13. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Ja, ik ruik ook onprettiger als ik ongesteld ben.

Syneo 5 gebruik ik al jaren en werkt perfect!
    Ik gebruik het als ik merk dat het is uitgewerkt en dat duurt wel langer dan 5 dagen hoor! Eerder een week of 3.
    Ik gebruik daarnaast ook nog sanex deo. Vind ik gewoon lekker ;)

En ik was me overigens wel gewoon, zelfs met zeep.

Misschien werkt het bij mij zo lang, omdat ik daarnsaast ook gewoon nog sanex opspuit in de ochtend?

14. Duufke22

Duufke22 Niet meer actief

Odorex en Deoleen vind ik ook erg goed :)

15. Mienemuisje

Mienemuisje Fanatiek lid

17 feb 2013
    1.161
    0
    0
    Ja, heel vreemd! Had gedacht dat Syneo5 beter zou werken dan Oderex. Niet dus...
    Ik was smorgens idd m'n okels met zeep en spuit ook nog deo op...

16. kabouter24

kabouter24 Bekend lid

4 jan 2014
    880
    1
    0
    Noord-Brabant
    Ja maar als je ook nog normale deo spuit, hoe weet je dan dat het Syneo 5 is waardoor je lekker ruikt? Kan het dan niet gewoon je deo zijn waar de zweetgeur niet doorheen komt?

17. Samama

Samama Niet meer actief

Aha! Nu snap ik ook waarom ik de werking zo snel minder vindt, haha.
    Je moet het dus iedere dag doen ;)

18. Annedore

Annedore VIP lid

17 feb 2010
    7.338
    836
    113
    Vrouw
    Flevoland
    Voordat ik syneo ging gebruiken gebruikte ik ook al dagelijks sanex en had ik evengoed klotsende oksels. Sinds ik daarnaast de syneo gebruik, geen klotsende oksels meer. Dus ik weet zeker dat het door de syneo komt.
    Ook omdat als ik de syneo te lang niet opgespoten heb, ik mezelf weer ga ruiken. Ondanks de sanex ;) en dan gebruik ik weer syneo en is het ongemak weer een tijd weg :)

Deel Deze Pagina