Hallo dames! Ik heb een probleempje vind ik zelf, na mijn zwangerschap is mijn haar binnen een dag al vettig is ! Ik was mijn haar daarom ook iedere dag, ook omdat ik 5 dagen per week sport, wie weet een goede shampoo?? Of een idee wat je eraan kan doen?
Enige wat ik kan bedenken is minder vaak gaan wassen.. is even een lastige overgang want aan het begin zul je met vet haar rond lopen, maar je hoofdhuid gaat zich dan aanpassen. Hoe vaker je je haar wast, hoe sneller het vet word omdat je je hoofdhuid en haar helemaal stript van zijn natuurlijke olieën. Daardoor gaat je hoofdhuid steeds meer olieën produceren om het het bij te houden zeg maar.
Zat ik zelf ook aan te denken, maar door het sporten krijg ik zweterig haar en vind ik dat niet zo fris
Inderdaad niet meer met shamppo wassen elke dag Gewoon alleen met water uitspoelen is echt voldoende. Daarmee was je echt het zweet weg.
Niet zo vaak.wassen alleen uitspoelen. Ik had het ook heel erg en op een gegeven ogenblik op vakantie kon ik 14 dagen Mijn haar niet wassen en bij thuiskomst mijn haar gewassen en het was zoo veel minder ik hoef nu nog eens in de week te wassen
Shampoo van de kapper Heb ik ook, anti-sebum moet erop staan. Het ruikt niet erg lekker, maar werkt supergoed.. Ik was normaal mijn haar om de dag, langer kan echt niet. En met deze shampoo kan ik het makkelijk 4 dagen niet wassen (doe ik niet, maar het kan wel). Ik vind het een uitkomst
Heb ik ook erg last van gehad na mijn zwangerschap. Heel vervelend! Ik was elke dag mij haar, dat doe ik al jaren. Voor mijn zwangerschap geen last van vet haar, na mijn zwangerschap wel. Kon eerder elke shamphoo gebruiken, nu niet meer. Mijn shampoo is nu head en sholders (weet niet hoe je schrijft )voor vet haar. Ook omdat ik last had van roos. Nu nergens meer last van, geen vet haar, geen roos. Heerlijk!!!
Heel lang last van gehad... Nu ook shampoo van kapper en voilà weg vet haar en als je crème spoeling gebruikt alleen de punten doen nit heel u haar!!!
juist minder wassen...mijn haar was ook soms gewoon einde van de dag alweer vettig, maar ik had niet altijd de tijd om het elke dag te wassen (twee kleine kinderen) dus dan deed ik het maar in een knot/vlecht. En nu was ik mijn haar nog maar 1x in de week met shampoo, maar het is helemaal niet vettig en blijft veel mooier. Gebruik verder ook geen producten in m´n haar, moet er wel bij zeggen, ik sport niet, dus m´n haar ´zweet´ ook niet, denk dat als ik zo vaak zo sporten ik het dan alleen met water uit zo wassen.