snel vet haar

Discussie in 'De lounge' gestart door panda86, 19 jul 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MissFluffy

    MissFluffy Fanatiek lid

    25 aug 2016
    2.218
    870
    113
    Vrouw
    Ik was het 1x in de week en heb nooit vet haar.

    Andrelon kan ik trouwens echt niet aanbevelen, daar kreeg ik haaruitval van. Niet overdreven. Ik had uiteindelijk nog maar een kwart van mijn volle bos over en zat huilend bij mijn moeder dat ik kaal zou moeten trouwen.
     
  2. Mop81

    Mop81 Fanatiek lid

    9 nov 2013
    4.047
    2.429
    113
    Vrouw
    Amsterdam
    Ik was het twee keer in de week.
    Jarenlang dagelijks gewassen en werd zooo snel vet. Ook echt niet goed voor je haar.
     
  3. Typicalme

    Typicalme Fanatiek lid

    11 dec 2014
    1.158
    442
    83
    Vrouw
    Hier ook hormonaal. Tijdens zwangerschap heb ik mijn droogshampoo amper aangeraakt. Niet meer zwanger en ik kan de droogshampoo weer niet aangesleept krijgen. Zo ook mijn huid, prachtige huid tijdens mijn zwangerschappen, direct na zwangerschap komen de pukkels weer.
     
  4. Pomm

    Pomm Fanatiek lid

    23 nov 2010
    4.544
    114
    63
    Zelfde ervaring. BIG shampoo van luch en probeer het om de dag te wassen. Het is even wennen maar met andere shampoos lukt dit niet. Het is prijzig maar je doet er ook lang mee.
     
  5. Huismuisie

    Huismuisie VIP lid

    10 aug 2016
    9.585
    11.151
    113
    Vrouw
    Noord Brabant
    Ik heb die hammam variant shampoo van de rituals. En sinds gister eens een bus droogshampoo gekocht. Normaal is mijn haar de volgende dag mwa... en na twee dagen echt vet met andere shampo’s.

    Met die van rituals blijft het wel twee dagen mooi.

    Droogshampoo toch ook maar eens gaan gebruiken voor een tijdje, eens zien wat het effect is.
     
  6. owly

    owly VIP lid

    19 aug 2013
    19.937
    8.755
    113
    Micelair shampoo werkte redelijk bij mij, minder zooi in. 2 keer wassen per douchebeurt was op aanraden van de kapper.

    Op zondag gewassen en zal het morgen weet moeten wassen. Eerst moest ik 1 dag wassen volgende dag droogshampoo dus het gaat al beter!
     

Deel Deze Pagina