Onze zoontjes schelen zich 16,5 maand. en jaa dat is super zwaar! Maar nog net niet zwaar genoeg want mijn jongste is nu 8 maanden en het kriebelt alweer!
Hoi meiden! Sorry dat ik nu pas reageer, erg drukke dagen gehad! Superrr gefeliciteerd voor de zwangere dames!!! Het heeft precies een jaar geduurd voor ik zwanger was van ons zoontje (dus ik kwam erachter toen we 13 maanden bezig waren). En nu zitten we in de eerste ronde, wel spannend weer! Hoop uiteraard dat het niet weer zo lang gaat duren.. of nog langer ..maar goed afwachten is het enigste wat we kunnen doen!! Het lijkt ons in veel opzichten leuker als er niet veel leeftijd verschil tussen de 2 zit. Maar uiteraard dus ook wel heel zwaar.. We gaan er in ieder geval voor!! Iedereen super veel succes!!! Liefs Flower
wat leuk zo veel mama's die graag twee kindjes snel op elkaar willen of al hebben! ik was nog zwanger van de eerste toen ik wist dat ik niet snel wou wachten met een tweede. alleen tijdens mijn bevalling dacht ik hier tijdelijk even anders over... "Schat, ik wil dit nooit meer...!" haha maar ondanks de moeilijkheden die we hebben gehad, was er toen ons zoontje 4 maanden was al weer een broertje/zusje welkom! en deze ronde zijn we er ook echt actief mee bezig! zoon is nu ruim 6,5 maand. ik was de 2de ronde al zwanger maar werd een miskraam, ronde erna direct weer zwanger. ben benieuwd of we nu weer het geluk hebben snel zwanger te raken
Ik wil ook wel meebabbelen hier. Onze eerste is nu 4 maanden en we hebben dik 1,5 jaar moeten wachten op mijn eerste zwangerschap. Vl is al 41 dus besloten om geen anticonceptie meer te gebruiken, mocht het weer zo lang duren. Mijn nod is de 29e, maar ik had vandaag een licht positieve test in m'n handen Heel spannend dus... Aan de ene kant lijkt het me geweldig, maar zooooo snel had ik ook niet echt op gerekend. Als het doorzet schelen ze straks precies 1 jaar. Dus weer een zomer geen lekker drankje op het terrasje hahaha We zullen zien. Blijf nog gereserveerd zolang ik geen knaller heb. Heel veel succes! Ben erg benieuwd hoe snel het bij jullie gaat!
Hallo, Ik heb ook twee kindjes kort op elkaar, er zit 17 maanden tussen. Mijn jongste is nu bijna twee maanden en ik moet zeggen dat ik het tot nu toe mee vind vallen qua drukte. De overgang van 0 naar 1 kind vond ik zwaarder. Het verdelen van de aandacht vind ik wel moeilijk. Mijn oudste is anderhalf en die snapt natuurlijk nog niet alles. Maar ik verheug me nu al op de tijd dat ze samen kunnen spelen. Over een jaar, als ze 1 en 2 zijn Ze noemen het niet voor niets, de tropenjaren, het is natuurlijk druk. Maar het voordeel is dat je van de ene babytijd in de andere rolt. Alles ligt nog vers in het geheugen. En de slapeloze nachten heb je dan ook in anderhalf jaar gehad Ik denk in ieder geval dat het straks, over 1 a 2 jaar, makkelijker/rustiger/leuker is. En dan heb je het voordeel dat ze lekker samen opgroeien.
Hier een ukkepuk van bijna 1 en nu 7 weken zwanger Hebben op onze zoon bijna 2 jaar moeten wachten, dus we gingen er nu ook vanuit dat het wat langer zou duren, maar nee hoor, 1e ronde raak Ze schelen straks 19 maanden, ik vind het hartstikke leuk. Wilde sowieso niet te lang wachten voor een 2e en ukkepuk kan dan (neem ik aan) goed lopen, dat was de voorwaarde Leuk om te lezen dat er zoveel meiden zijn met 2 kindjes kort na elkaar, of de wens daarvoor.
bbbuikje en eki, Ja wij zitten een beetje met hetzelfde, we waren ruim een jaar bezig om zwanger te worden van ons zoontje. Dus als het nu weer een jaar duurt, willen we niet al te laat ermee beginnen! Volgens mij ben ik nu ongesteld aan t worden, ik had eigenlijk a.s. woensdag verwacht. Maar t begon zaterdag al met wat spotting. Heeft alleen nog steeds niet helemaal doorgezet, maar ik ga er vanuit dat we nu naar de 2e ronde gaan
Heel veel succes Flower! Wel spannend nog. Hopelijk hoef je deze keer niet zo lang te wachten op wonder nr. 2.