Hallo allemaal! Het leek mij (ons, want papa leest natuurlijk ook mee zo nu en dan) leuk om me ook even snel voor te stellen in het kort. Ik ben Priscilla, woonachtig in het zuidelijkste puntje van Nederland en ben sinds kort een trotse mama in spe. Op dit moment ben ik een goede 11 weekjes zwanger of wat langer, dat zal ik zeker weten als binnenkort de eerste echo plaats vind Spannend hoor, kan bijna niet wachtten! Misschien dat je je zult afvragen, weet je nu pas dat je zwanger bent maar door een onregelmatige menstruatie had ik het begin helemaal niet door tot dat langzaam de eerste symptomen de kop op staken zoals versterkte geur, cola (voorheen het favoriete drankje) niet meer smaakte, misselijkheid enz. En na één testje moesten we een tweede doen want we konden het niet geloven : Ik ben zwanger!! Ik hoop een leuke tijd tegenmoet tegaan op dit forum, zowel voor als na de zwangerschap! Groetjes Priscilla en Sascha
Nu maandag 25 juli heb ik het kennismakings gesprek bij de verloskundige om vervolgens de afspraak voor de eerste echo te maken, omdat ik niet zeker wist wanneer de laatste ongesteldheid was zeiden ze om beter wat later een echo te maken dan te vroeg omdat anders niks te zien is. Hopen dat we dan straks inderdaad ons kleintje kunnen zien!