Oh nee niet weer.... (Nek)

Discussie in 'De lounge' gestart door Redhead86, 2 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Damn het is weer zo ver.. Vanochtend werd ik wakker en voelde me nek al niet helemaal oke. Ik dacht misschien verkeerd gelegen vannacht, gebeurt wel vaker. Maar nee hoor, toen ik aan de koffie zat schoot het erin en nu kan ik hem bijna niet bewegen. Voelt als tocht erop. Heb ik al eens eerder gehad toen had ik een ontsteking in die spier.. Resultaat: 2 weken plat en aan de diclofenac.. Weinig zin in op dit moment natuurlijk.
    Iemand tips die ik nog niet wist? Ik heb helaas geen zalfjes ervoor in huis, die zijn allemaal op, en ook niet de mogelijkheid om die te gaan halen vandaag...
    Heb al een sjaal op de verwarming gehad die ik nu om heb, en ga straks even onder de hete douche...

2. Woefje85

Woefje85 Fanatiek lid

3 feb 2011
    3.396
    0
    0
    OV
    Als ik je zo hoor voelt het als de spierontsteking die je de vorige keer had, zal dus echt even de huisarts bellen.

En inderdaad goed warm houden! ;)

3. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Hoi,

Ik heb zelf al jaren last van me nek. Hoofdpijn,druk achter me ogen,stijve schouder. Zelf ga ik naar manuele therapie om mijn nek te laten kraken.

Wat bij mij helpt om de spierpijn in me nek en schouders te verlichten is een hittepit.

Deze heb ik bij de tuinen gekocht. Het is een langwerpig kussen met kersenpitten erin. Deze warm je op in de magnetron en leg je op de spier. Bij werkt dit echt heel goed.

Succes en beterschap.

4. Napoleon

Napoleon VIP lid

19 jan 2009
    11.632
    0
    0
    Docente
    Ja hier ook een hittepit. Die van mij komt bij action weg voor 3 euro ;)
    Ik heb ooit bij het achterop de fiets springen bij iemand zo raar mijn nek verdraaid dat ik daar een spier gescheurd heb en dat blijft een zwakke plek. Loop nu ook alweer dagen met pijn.

5. flipflop

flipflop Fanatiek lid

4 dec 2010
    3.260
    1.024
    113
    Zuid-Holland
    manuele therapeut!! helpt echt!

6. Redhead86

Redhead86 Actief lid

6 aug 2013
    306
    0
    0
    Dank jullie wel voor de tips! Ik heb een hittepit alleen momenteel geen manetron. Heb het al eens in de oven geprobeerd maar dat werkt niet..
    Dus zo maar een ouderwets kruikje maken... ;)

Die manuale therapie ga ik ook even uitzoeken... Heb je daar een doorverwijzing voor nodig? En ik ben alleen basis verzekerd, dus zal het wel zelf moeten betalen, maar valt het wel onder de aanvullende verzekering?

7. echtniet27

echtniet27 Niet meer actief

Hoi,

Manuele therapie wordt door mijn aanvullende verzekering vergoed. Het helpt echt goed. Ik had via de huisarts een doorverwijzing gekregen.

Deel Deze Pagina