Zie net ergens op een site dat je Ladiesbox gratis kan aanvragen. Iemand dit al eens gedaan? Is het wat of alleen spam? Is het safe?
Ik heb net even gekeken en ik ben nu toch wel erg benieuwd. Dus ik lees hier ook mee tot ik zeker weet dat het wel betrouwbaar is enzo
Ik heb hem ook besteld! Ben benieuwd.. Het valt me overigens wel op dat er geen 'voorwaarden' ofzo zijn. Normaal als je iets wil winnen/gratis krijgen, krijg je zo'n aanklikbaar linkje, met 'terms & conditions' of 'ga akkoord met onze voorwaarden'? Liefs,
ik hem 'm weken geleden al aangevraagd, heb er daarna niets mee van gehoord, je kan 'm alleen nog maar reserveren.
Ik heb hem niet maar een collega wel. Zitten wel vul size producten in maar wel 'oudere' dingen. Het is dus niet zo dat je nieuwe dingen kan proberen. (Ik dacht niveau blush/rare kleur nagellak etc). Ik heb hem dus niet meer aangevraagd..
Was benieuwd of iemand deze al heeft ontvangen of iets over heeft gehoord? Mijn moeder, vriendin en ik allemaal niet namelijk
Ik heb ze destijds op fb geliked, onlangs werd er nog een blog geplaatst: Ladiesbox een unieke gratis luxe exclusieve box gevuld met leuke items voor de hedendaagse vrouw. - April, doet wat ie wil! Ben benieuwd wanneer en of er iets komt...