Hoe werkt die zonnekap? Heb de buggy net binnengekregen, maar vraag me af hoe je die flap van de zonnekap kan verbergen. Als ik de gebruiksaanwijzing moet geloven bevestig je de klitteband wanneer de buggy gewoon in zitpositie zit helemaal onderaan op dat kleine vierkante klittebandje? Maar even serieus dat ziet er toch niet uit? Doe ik iets verkeerd? Of hoort t idd zo?
O ik zie dat je de flap in zo'n soort zakje in de kap kan doen maar dan is er een stuk open. Hoort dat zo?
Eigelijk moet hij idd aan de onderste klittenbnd maar ik heb hem aande bovenste klittenband gedaan en de drukkertjes dicht na een paar dagen wordt die stof sopeler en zit hij een stuk mooier. Die hele kap in de kop gerold is voor als het heel warm is, dan kn de lucht erdoor heen waaien en blijft de warmte niet onder kap hangen. Fijne wagen is het he?
Ok Thanks! idd hele fijne en vooral mooie wagen maar vind wel dat ze dat met die kap beter hadden kunnen afwerken
Ben ik met je eens. Maar de stof is nu nog wel erg stug hoor dus als je hem een paar dagen hebt gaat hij steeds meer in model zakken en is het niet meer zo'n stugge lap stof.
Ze hebben even met een leveringsprobleem gezeten. Maar wij hebben deze week de eerste grote zending weer binnen gekregen met nieuwe kleuren Nuna pepp. Weet niet waar je hem besteld had, maar neem aan dat ze nu overal uit leveren.
Idd. Ik heb de gele online besteld en zij hebben m woensdag binnen gekregen van de leverancier en ik heb m gister van hen ontvangen.
Heb nu de klittenband op t bovenste stuk vastgemaakt en dan het teveel aan stof in dat zakje van de kap gedrukt. Dan zit ie op z'n mooist vind ik
Hai meiden, ik had 'm bij babypark besteld (zwarte). Wordt echt een verrassing wanneer we 'm krijgen. Had al zo'n fietshouder gekocht. Volgens mij wel een gevaarte zo achterop de fiets... haha
Ja die buggydrager heb ik er ook bij. Ik vind hem fijner achter op de fiets vanwege de stabiliteit als dat je zo'n buggy aan de zijkant hebt hangen.