Kom ik vanmorgen bij Intertoys hier in de buurt en werkelijk waar de halve winkel stond met lege schappen...In deze tijd?!?!!!! Heel!!!! veel!!!! spullen uit het grote boek zijn gewoon niet aanwezig, halve LEGO schap leeg, over playmobil nog maar niet te praten. Meer als de helft van de schappen bij het knutselspul; LEEG! Bordspellen, zèker 1/3 van de schappen; LEEG!! Sorry hoor, maar dat kun je toch niet maken als speelgoed winkel zijnde in deze tijd?? Of zie ik dat verkeerd? Gelukkig liep ik niet als enige te mopperen..
Gaan ze niet toevallig sluiten ofzo ? Hier is de intertoys tot aan het plafond toe gevuld ( en dat is niet overdreven )
haha dat komt als iedereen p het laatst inkopen gaat doen.. Maar het is wel raar hoor! Jammer voor hun dan gaat iedereen naar een andere winkel!
wat raar idd, bij ons ook de hele winkel gevuld tot aan de nok. Dat zou je toch ook verwachten in de maanden november en december??
Bij ons stond de intertoys ook bomvol, maar toch kon ik heel veel dingen van het boek niet vinden of hadden ze niet.
Gewoon online bestellen, je betaald nu geen verzendkosten! Ik doe het vaker en ze leveren altijd op tijd!
Jawel. Antwoord was dat ze vanavond weer voorraad krijgen. Maar je mag het als winkel toch niet zò ver laten komen dat je halve winkel leeg is? LEGO schijnt leveringsproblemen te hebben, maar schijnbaar heeft alleen Intertoys daar last van? Er stond een vrouw naast me, die in het dorp verderop bij de Intertoys was geweest en daar was hetzelfde het geval. Ook hèèl vèèl lege schappen. Daarom was de naar deze winkel gekomen, helaas voor niets dus.....
hier gewoon gevuld somige schappen zijn leeg ja.. maar kijk daar niet heel gek van op als je ook ziet wat mensen allemaal kopen valt niet tegen te vullen
Winkels krijgen meestal 2x in de week voorraad geleerd. Daarbij komt het ook nog eens voor dat sommige winkels weinig opslag ruimte hebben. Dit alles in combinatie met sinterklaas (waar veel vraag na speelgoed is ) kan het voorkomen dat er veel leeg is.
eerlijk gezegd, je bent ook vrij laat ik bedoel merendeel van NL heeft al hun inkopen al gedaan aangezien meeste mensen het dit weekend vieren als je wat specifieks wilt hebben is het beste om wat eerder te gaan OF online bestellen (wat trouwens echt een aanrader is, geen stress en nog bezorgd ook!!)
Ik heb het meeste al ingekocht, maar moet nog even met m'n schoonmoeder op pad voor wat kadootjes. En laat of niet, een winkel hoort in mijn ogen gewoon niet half leeg te staan. Dat is volgens mij gewoon mis manegement...Moet ik dan echt in augustus de hele boel al inslaan, omdat ik anders misschien misgrijp op 30! november?
Volgens mij heb je toch al best veel logische verklaringen gekregen waarom een winkel half leeg kan zijn
Joh, ik snap wel waarom een winkel half leeg kàn zijn, vind het alleen niet kunnen. Zeker niet in deze tijd van het jaar....
Inderdaad gewoon lekker online bestellen. Geen verzendkosten, niet met zware dozen rondlopen, en de volgende dag al in huis.. Ik vind het ideaal
Tja .. denk je dat het makkelijk is om altijd elke week te kunnen inschatten wat mensen kopen.. het is niet zo alsof er elke nacht geleverd word. Want het is puur een inschatting aan de hand van verkoopcijfers, reclame, aanbiedingen. dan kan dat eens voorkomen en als er op die dag zelf geleverd wordt ja ach. dan ga je morgen weer. Daarbij gaan veel mensen nu bewust bij intertoys winkelen, vanwege de krasactie waarbij je je aankoopbedrag terug krijgt, dus in dit geval hebben ze ook nog eens geen snars aan de cijfers van vorig jaar.. Geen mismanagement, gewoon de onvoorspelbare consument.