Hoe nu weer te dragen?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Wachtende, 2 mei 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Onze meid is lekker aan het groeien..maar we zutten nu elke paar weken met een draagprobleem.

We begonnen met de babybjorn die ik gekregen had.
    Ik vond deze zelf niet prettig en ben voor een ergonomische drager gegaan (storchenwiege babycarrier). Deze was na een paar weken helemaal niets meer. Ze wil gewoon niet meer met haar gezicht richting mij omdat ze rond wil kijken.
    Ik had nog twee mimi monkys liggen, dus daar een poging mee gedaan. Nou mevrouw was weer helemaal blij, kangeroezit was het helemaal.
    Maargoed ze groeit als kool. Ze is niet meer op 1 schouder te dragen, mijn rug was het er sowieso niet blij mee. Ze past er ook gewoon niet meer goed in.

Maar wat moeten we nu weer aanschaffen?!
    Blijft dit probleem zich elke paar weken weer voordoen...dan snap ik dat kinderen geld kosten :)

2. Nescio

Nescio Niet meer actief

Een draagdoek die je zelf kan knopen? Van Babylonia bijvoorbeeld. Als je een geweven doek zou kopen kan ze op termijn ook op je rug. Heel veel kinderen vinden dat geweldig en voor jou is het ook niet belastend.

Ik heb hier de Slen van babylonia, is wel tricot dus rekt uit, maar mijn dochter vindt het geweldig (wel met haar gezichtje naar mij toe, maar ze kijkt over mijn schouder :D) en ik kan haar toch een paar uur dragen zonder moe te worden (weegt nu bijna 8 kg).

3. Wachtende

Wachtende Fanatiek lid

29 nov 2011
    4.414
    0
    0
    Ik kan helaas zelf niet knopen ivm reuma+handoperaties.

Zit nu aan de ergobaby te denken..

4. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.252
    36.073
    113
    Ik heb een wompat en daarmee draag ik op de rug. Zoontje vindt het heerlijk en kan lekker een beetje om zich heen kijken.

5. miffy

miffy VIP lid

15 jun 2011
    7.746
    418
    83
    Gastouder en Verzorgende IG
    friesland
    ik zeg draagdraak,
    maar las al dat, dat dus niet lukt,
    dat is wel jammer want dat is ideaal

6. Linda86

Linda86 VIP lid

Ja, een wompat!! Wij hebben er ook een en hij wordt (nu nog) heel veel gebruikt.

7. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Kun je de storchenwiege niet op de
    Rug gebruiken?!

Deel Deze Pagina