Eind deze week is het 3 maand geleden dat ons zoontje geboren werd. Nu ben ik dus tijdje terug aan de pil ( Helene) echter heb ik last van tussentijdse bloedingen,buikpijn, ook mijn bekken begint weer pijn te doen ( bekkeninstabiliteit tijdens zwangerschap) Ook mijn blaas werkt terug niet meer naar behoren en kan moeilijk ophouden. erg vervelend. Nu lijken mijn symptomen nogal op een myoom ( als ik nog wat van mijn lessen tijdens studie verpleegkundige heb ik onthouden ) Maar, ik vroeg me af, als ik nu een myoom heb die deze klachten veroorzaken, zou de gyne dat niet gezien hebben tijdens de echo (ben van België en kreeg dus om de 4 weken echo?) Of kunnen dat nog symptomen zijn van het ontzwangeren? Ben namelijk verschrikkelijk moe!
Hoi Natasha86, op zich behoor je bij, met name termijn-, ech's wel te kijken naar de structuur van de baarmoeder en een myoom moet dan wel opgevallen zijn. Ben je al weer begonnen met werken? Soms is dat ook echt even wennen voor je lijf en krijg je daar deze klachten van. En misschien reageer je heftig op de pil. Als dit aanhoudt zou ik over een tijdje eens de huisarts bellen voor advies. Misschien een andere pil? En wellicht even een zwangerschapstest doen? Groetjes Brigitte
Bedankt voor je reactie Ja, ik ben nu 2 weken terug aan het werk. ben thuis verpleegkundige, dus, fysiek wel niet te onderschatten. Ik wacht nog even af, en anders maak ik idd even een afspraak voor misschien een andere pil, want deze geeft me blijkbaar te veel klachten bedankt