hallo, misschien zijn er meer met deze klachten/verschijnselen... elke dag het einde van de middag en met name 's avonds krijg ik hoofdpijn. Ook is mijn buik gevoelig en gespannen dit ook alleen 's avonds. kleine beweegt wel veel 's avonds dus misschien is dat het? zojuist bloeddruk gemeten deze was goed, eerder te laag. bij de verloskundige ook iedere keer nog goed. heb deze klachten aangegeven maar werd niets mee gedaan. Dit is de 4de zwangerschap en dit komt me totaal niet bekend voor van de vorige zwangerschappen. een aantal avonden 2 paracetamol genomen heeft geen effect. ben trouwens 31 weken nu. Iemand die dit bekend voorkomt?
Ik moet direct bellen als ik hoofdpijn heb die niet over gaat met pijnstilling! Dit omdat ik een hoge bloeddruk heb en vorige zwangerschap pre eclamsie heb gehad. Hoofdpijn is daarin een belangrijk symptoom. Maar ben ook migraine patiënt dus dat is lastig. Als je bloeddruk goed is lijkt het me niet dat het daar iets mee te maken te hebben. Misschien hormonaal? Kan ook hoor. Zou het wel nogmaals overleggen met de verloskundige. Misschien stress, drukte of andere dingen?
ik dacht idd ook aan de bloeddruk maar die is juist goed en laag. verloskundige is op de hoogte zou zelf niet weten waar het van komt doe het al rustig aan ivm veel harde buiken. rare is dat het alleen savonds is.
Hier hangt het ook samen met de bloeddruk. Heb je de controles bij de vk ook wel eens later in de middag gehad? Bij mij is het s ochtends namelijk prima en in de middag en avond loopt de bloeddruk op en dan komt ook de hoofdpijn.
Krijg je wel genoeg vocht binnen? Ik had dit ook erg bij mijn laatste zwangerschap maar bij mij was het een combinatie van stress door zwangerschap en te weinig vocht. Sterkte en als je het niet vertrouwd gewoon bellen!
Dan misschien hormonaal! Dat is heel goed mogelijk. Inderdaad veel vocht drinken. Iig heel vervelend. Sterkte