wat een hel

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door gilamonya, 11 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gilamonya

gilamonya Nieuw lid

15 aug 2008
    3
    0
    0
    Hallo,

Nu al weet ik hoe lang bezig met zwanger worden en het lukt maar niet.
    Deze maand had ik echt het gevoel dat het raak was, maar gisteravond kwamen de eerste bloeddruppels al.

Het is niet veel bloed, ook vandaag niet echt veel.

Opeens heb ik me nu toch last van een huilbui, heb ik nog nooit meegemaakt. Bij elk klein dingetje is het al raak.

Ik snap er niks van.. weet niet of het huilen iets te maken heeft met de wanhoop dat het maar niet lukt.

Had deze maand echt een opgeblazen gevoel, harde buik, steken in mijn baarmoeder, echt van alles.. en het lijkt alsof mijn lichaam me maar gewoon voor de gek blijft houden, waardoor elke ongi weer zo hard aankomt.

Hebben meerdere mensen hier last van huilbuien gehad? en wat betekende dit en wat hebben jullie er aan gedaan.

Het is nu al een jaar geleden dat ik gestopt ben met de pil.

Ook mijn cyclus wordt maar niet regelmatig

2. Ineke1983

Ineke1983 Fanatiek lid

30 jan 2009
    3.322
    0
    0
    Limburg, België
    Hallo,
    Ik denk dat we dit allemaal wel al eens meegemaakt hebben hoor, je bent echt niet alleen...
    Het is gewoon erg teleurstellend om telkens ongesteld te worden als je voor een kindje wilt gaan. En je hebt sowieso meer last van humeurwisselingen als je ongie wordt!
    Hoe lang ben je al bezig en hoe lang zijn je cyclussen? Wanneer werd je laatst ongesteld en heb je je ei gevoeld?
    Sorry van al die vragen maar misschien kunnen we wel zien of het geen innesteling is he ;)
    Waarom maak je geen banner? Is makkelijker om te volgen! :)

3. mammamia

mammamia Niet meer actief

Het hoeft niet eens een menstruatie te zijn he als je weinig bloed verliest. Het kan ook nog oud bloed zijn van je vorige menstruatie, dus misschien is er nog hoop? Of is het echt helder rood bloed?

Succes!

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Als het maar een paar druppels zijn kan het idd oud bloed zijn of misschien innestelling?

5. Vlinder3

Vlinder3 VIP lid

26 jun 2006
    5.288
    1
    0
    Putte
    Ik ben het met de dames hierboven eens, het kan eventueel oud bloed zijn of een innesteling. Ik weet niet wanneer je voor het laatst ongesteld bent geweest? Ik las ook dat je een onregelmatige cyclus blijft houden, dan moet je uitgaan van je langste cyclus en als je die periode voorbij bent van je cyclus eens een testje wagen misschien??

maar meid, iedereen met een kinderwens heeft weleens last van huilbuien denk ik, gewoon de teleurstelling iedere keer weer opnieuw. Ik zelf heb het de laatste tijd bijna iedere dag.
    Ik las dat je nu een jaar bezig bent, zou je anders niet eens aan de je HA vragen of je doorgestuurd wordt naar de gynaecoloog?

gr noesje

6. lievemama19

lievemama19 Fanatiek lid

12 mrt 2007
    1.813
    1
    36

herken het helemaal hoor meid ben ook al 5 jaar van pil af en 2 bjaar bezig en wil ook niet lukken, die huilbuien heb ik zoeizo iedere maand en misschien wel vaker

wat je eraan kun doen? er niet teveel mee bezig zijn maar is makkelijker gezegt als gedaan

hooop voor je dat het idd innesteling is en anders dat het snel raak mag zijn;)

Deel Deze Pagina