HCG na een miskraam

Discussie in 'Miskraam' gestart door SteffieD, 22 sep 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Hoi dames,

1 september heb ik een curettage ondergaan. Ik was rond de 9 weken zwanger.
    Na de curettage heb ik enkel die dag bloedverlies gehad, begon het weer de vrijdag daarop (5/9) tot dinsdag (9/9) en toen was het over. Ik ben door blijven gaan met zwangerschapstesten om te kijken of ze goed afliepen, want we willen zo snel mogelijk weer gaan voor een plakbeebje (we bleven natuurlijk ook om de dag klussen just in case!)
    Zaterdag (20/9) had ik een -bijna- witte zwangerschapstest, streepje was bijna niet te zien. Gelukkig dacht ik! Maar nu heb ik vanochtend weer een test gedaan en is het streepje weer donkerder. Mijn NOD is (volgens oude cycluspatroon berekend) zaterdag 27/9.
    Is het zo dat ze terug oplopen als ik weer zwanger ben? Had niet veel hoop want weet dus niet of dat ik m'n ei heb gehad omdat m'n ovulatietesten blijven reageren op HCG. Langs de andere kant zou ik denken dat het HCG al wel uit m'n lichaam zou zijn na 22 dagen.

Hopelijk is m'n verhaal een beetje duidelijk!

2. AnitaP

AnitaP Bekend lid

15 feb 2014
    760
    0
    0
    Het lijkt me niet dat een zwangerschapstest weer oploopt na een curretage. Mits je zwanger bent. Maar wel snel een positieve test dan als je NOD 27/9 is. Zou overmorgen weer een testje tegenaan gooien. Dan zou het weer donkerder moeten zijn dan vandaag.
    Ik had zelf een miskraam bij 6+4 en na 2 dagen een negatieve test.
    Maar lees veel verschillende verhalen hierover.

3. Ikke101

Ikke101 Actief lid

3 feb 2014
    450
    10
    18
    NULL
    NULL
    Ik heb ooit een miskraam gehad met 5,5 week. Na mijn miskraam liep mijn HCG zelfs op, mijn dokter dacht toen dat ik zwanger was van een tweeling, waarbij er 1 was blijven zitten. Dit was niet het geval overigens. Bij mij duurde het echt gruwelijk, gruwelijk lang voordat alle HCG uit m'n lichaam was. Verder golft het HCG nogal, dus het zou best kunnen wat je beschrijft. Van de andere kant zou het natuurlijk ook best kunnen dat je opnieuw zwanger bent. Het is afwachten meid! Even over een paar daagjes nog eens testen...

4. SteffieD

SteffieD Fanatiek lid

17 mrt 2014
    1.696
    853
    113
    Vrouw
    Putte, Noord-Brabant
    Ja ik ga het gewoon ook afwachten. Ben er ook veel mee bezig dus ik ga het laten rusten. Als ik zwanger ben, komen we daar vanzelf weer achter en anders wordt ik gewoon ongesteld!
    We shall see :)

Deel Deze Pagina