Hoi, ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad (is een topic over:miskraam komt eraan) en ben vandaag voor de laatste keer naar de gynaecoloog geweest om de hcg waarde te weten. Deze stond nu op 5. ik vroeg hem van kun je nu ook zien of er een eitje klaar ligt met de echo? Hij zei van nee zo snel gaat dat niet, dit kan nog wel eventjes duren. Ik vroeg van is het niet zo dat de eerste dag van de bloeding ook mijn eerste cyclus dag is? Nee zei hij want dat was geen menstruatie bloeding maar bloeding door miskraam. Het kan ook wel zo zijn zei hij dat je cyclus nu wat in de war raakt. Als dat een paar maanden zo zal zijn, dan mag ik gelijk terugkomen. Wat ik ben vergeten te vragen is dat ik ovulatietestjes heb gedaan en deze op liep van zondag t/m maandag naar positief. Ik dus blij want ik dacht nu heb ik dinsdag een eisprong (zou keurig op cd 17 zijn als voorheen) Dinsdagochtend en avond getest was het weer wit. Nu vanochtend werd het weer donkerder Wie heeft het ook gehad dat de cyclus eerst ontregeld was en wanneer werd dit weer normaal? Ik zit me nu gewoon te irriteren aan de testjes die ik gedaan heb. Waarom heb ik ook niet geduld
Ik snap het niet zo goed want bij mij zeiden ze je kunt de eerste dag van je miskraam bloeding zien.. Als je eerste dag.en als de testen donkerder worden zou ik het gewoon proberen toch.misschien moet je ook even temperaturen.
Gek, want mijn VK zei ook dat ook al is het niet 100% nauwkeurig, ik mocht de dag van de miskraam tellen als dag 1 van een nieuwe cyclus. Ovulatietesten zou ik je niet gek door laten maken, je hebt een positieve test als de teststreep even donker of donkerder is dan de controlestreep en alles daarbuiten is negatief. Wacht deze ronde gewoon af (moeilijk, want je wil graag opnieuw zwanger worden), wie weet is het raak, maar wellicht ook niet en kun je volgende cyclus met een schone lei beginnen
Ik tel altijd vanaf de dag van de miskraam en mijn cyclussen zijn meestal hetzelfde als altijd na een miskraam. Met ovutesten heb ik sowieso wel vaker gehad dat ze positief zijn, dan negatief en dan weer positief. Eitje sprong dan toch niet de 1e keer. Maar dat was niet net de miskramen, maar in een normale cyclus. Eitjes op de echo kon ik wel eens zien na een miskraam.
och Nijntje wat heb jij al veel meegemaakt Is er ook na gekeken waar het aan kan liggen dat je zo veel ma's hebt gehad? Of is dat de test van Gent?
Ik heb ook gewoon geteld vanaf de eerste dag van het bloeden. 26 dg later weer ongesteld/ bloeding vd mk. Er was namelijk geen eisprong , maar wel 2,5 wk bloedverlies. Er na gewoon weer eisprongen gehad Ik had trouwens drie weken lang nog positieve zwangerschapstesten.
Ik lees ook even mee. Ben erg benieuwd na mijn cyclus na MA / curretage. Mijn zw test is ook nog positief na een week (is normaal ik weet het) maar echt bizar dat je een test doet en je hoopt dat die negatief is. Omgekeerde wereld..
Hé Lianne jij zat ook in de 1 t/m15 april club toch? Balen hé dat het dan zo afloopt. En nu maar hopen dat de cyclus weer wat normaal wordt. ik zit me in ineens te bedenken waarom mijn ovu testjes maar positief blijven, maar dat komt zeker omdat er nog wat hcg zit, of niet?
Hoi newdawn, Hier heb ik na mijn eerste miskaam echt een eisprong gehad en was meteen zwanger, toen dese misging meteen weer zwanger, helaas missed abortion. Ik vroeg aan mijn gynaecoloog of ik even pauze moest nemen en ze verklaarde me voor gek haha. De eerste dag van je bloeding is gewoon eerste dag van je menstruatie hoor, sommige willen alleen zeker weten hoelang zwanger je bent als het meteen raak, dat is vaak na een miskraam niet helemaal duidelijk. Lekker belangrijk he not... Kan dus heel goed zijn dat je wel je ei heb gemeten hoor, dus lekker genieten er van. En wie weet is het meteen raak.
Newdawn dat klopt...hoor helaas ook bij de 'afvallers' echt balen.. Hopelijk komen we elkaar snel tegen in een nieuwe club Ovulatietesten weet ik niet.. Gebruik ze bewust niet omdat ik bang ben mezelf helemaal gek te maken
hey dames.. ook ik klets even mee.. Ik heb een maand terug een miskraam gehad bij 11 weken. Gelukkig heeft mijn lichaam het zelf opgelost.. bij de echo vertelde ze dat ze ook zag dat mijn cyclus weer op gang was gekomen..Twee weken geleden heb ik volgens mij mijn eisprong gehad.. en volgens mij was het weer raak.. zelfde symptomen.. maar plots op een dag voelde ik niks meer. Een week geleden ook wat bloedverlies gehad.. ik dus nou kom maar op met die stortvloed.. nu weer niks.. maar geen symptomen dus. Test van woensdag was omo wit.. Ik denk niet dat ik zwanger ben maar twijfel zo.. morgen maar weer een testje wagen.. vreselijk die onzekerheid zeg! Ik snap er in ieder geval niks meer van.
Hé hommel, dat is wel heel snel dat je dan weer een eisprong zou hebben gehad. Maar ja misschien kan het wel, ik heb zelf ook geen idee. Ik ben nog steeds met ovu testjes bezig maar ze blijven positief terwijl zw test negatief is. Het zal nog wel wat in de war zijn denk ik. Ik heb ook zoveel geduld Moest van de week wel even slikken, een collega vertelde dat ze 9 wk zwanger is. Ik vertelde haar van mijn miskraam en dat ik anders gelijk met haar liep. Maar goed ooit zal het voor ons ook wel komen (zeg ik heel stoer) Heb jij lang gevloeid? En jouw gynaecoloog zei wel dat je de bloeding als dag 1 van de cyclus moet rekenen?
Toen ik in 2012 een miskraam heb gehad, heeft het iets meer dan een half jaar geduurd voor mijn cyclus weer op gang kwam.. daarna wel meteen weer regelmatige cyclus net als voorheen
Tja.. ik denk dat ik idd toch niet mijn eisprong heb gehad.. ik vind het maar vreemd allemaal.. tijdens mijn controle een maand geleden vertelde ze dat mijn cyclus ook weer op gang was gekomen.. twee weken daarna had ik dezelfde symptomen als een eisprong.. vlak daarna het gevoel dat ik weer zwanger was.. tot ik dus een tijdje terug het gevoel dat het niet meer zo was.. nu ben ik dus voor mijn doen overtijd.. zwangerschapstesten gedaan maar niks.. volgens mij zit het dan maar tussen mijn oren.. nu wil ik gewoon dat mijn cyclus weer op gang komt.. wel erg vervelend dit allemaal.. je wilt gewoon verder maar dat lukt niet exht
Ts Testen na miskraam zijn valsposities omdat je hormoon nog wel inzit. Ik had late miskraam en het is eerste dag van je bloeding alleen je eerste volgende menstruatie hangt af waneer je eisprong krijgt want aantal dagen tussen eisprong en ongi hele leven hetzelfde is. Dus als je ongi normaal 5 dagen duurt dan tel je tot je eisprong vanaf de laatste 5 dagen van je bloeding. Ik had dus bevalling. 2 weken bloeding, ei op dag 25 ongeweer en ongi op dag 40. Nu tweede rond ik had ongi van 10 dagen ipv normale 5 maar ei dus kwam nu dag 19 vandaag dus plus 15 dagen tot mijn ongi. Mijn dagen ei-ongi altijd 15 dagen
Bij m'n miskraam in Mei duurde mijn cyclus 37 dagen ipv de normale 30 dagen, ik had m'n ei dus een week later. Daarna wel weer stabiel met eisprong etc
Ow spannend he Newdawn! Je wilt gewoon dat het snel weer raak is. Test bewust niet om deze ellende te voorkomen. Maak mezelf dan helemaal gek. Nu op cyclus dag 27 (normaal 25) nog geen ongi te bekennen. Beeld mezelf van alles in. Voel ik een steek in m'n buik dan denk ik al het zal toch niet?! Tegen mij is ook gezegd dat de eerste dag van miskraam gezien kan worden als dag 1 maar dat je cyclus wel anders kan zijn dus je niet precies weet wanneer je eisprong is. Bij de verloskundige nog een zwangerschapstest gedaan op dag 2 van de miskraam en die was toen al negatief. Succes met afwachten....
hoi hoi, nou ik heb geen idee wanneer mijn eisprong nu is geweest maar ik denk dat hij wel geweest is ergens de afgelopen dagen heb nu wat last van lies en 'gelukkig' heb ik dat elke cyclus na de eisprong tot aan nod. Ook heb ik vorige week dacht ik cervixslijm gespot en de bmm was toen zacht. Nu is dat niet meer. Van de nod heb ik geen idee, ik wacht heel geduldig af haha