Gister inderdaad de vk gebeld omdat ik in contact ben geweest met een neefje die 2 uur later waterpokken bleek te hebben. Het is niet zeker of ik als kind ook waterpokken heb doorgemaakt... Balen. Er is bloedonderzoek gedaan en nu is het afwachten... HOest bij jullie? Groetjes en tot mails, Liefs San
Hoihoi, Nu moet ik nog van een vakantie af, want ik heb vliegangst en vliegen nu lijkt me geen goed plan. Als jullie nog iemand weten die interesse heeft? We zouden naar Menorca (2 volw, + 1 kind) op 31 mei voor 11 dagen in aparthotel son bou (hele goede reacties op ZOOVER.nl). Wie interesse heeft moet maar mailen naar: janneke.klundert@gmail.com (de reis staat ook op marktplaats onder: vakantie en dan kinderen/jeugd.) LIefs San
Spannend, het bloedonderzoek! Kan dat erg kwaad? Jammer van die vakantie! Is je vliegangst nu je zwanger bent nog erger geworden dan? Hopelijk 'verkoop' je de vakantie snel! Hier is verder alles goed! X
wij proberen ook voor een tweede kindje heb al een paar dagen last van maagzuur, en ik heb het nooit, alleen toen ik zwanger was van mijn zoontje. maar dat wil natuurlijk niks zeggen.
Ik heb 2 zoontjes kort op elkaar. Damian is 7 juni 2007 geboren hij is nu 20 maandjes oud. Ruben is 6 juni 2008 geboren hij is nu 8 maandjes oud. En uit testen die nog heeeel licht zijn verwachten wij een 3de uk. Ik kan je dus niet vertellen over 3 kids, maar ik kan je wel zeggen dat ik het wel erg leuk en gezellig vind! Hoewel er ook moment zijn dat het best zwaar is!
Bij zwanger worden --> clubs hebben we daar een leuk topic over: Net bevallen en weer kriebels voor een baby. Daar vinden jullie nog meer lotgenootjes!