Ha meiden, Ik heb vrijdag 2 keer een positieve test gehad . Moest vandaag sowieso weer naar de Gyn en vertelde haar het goede nieuws. Kreeg een inwendige echo, maar was nog niets op te zien omdat het waarschijnlijk nog zo pril is.. had wel verdikt slijmvlies zei ze.... Moest ook voor de zekerheid bloed prikken om mijn hcg te checken en krijg vanmiddag gelukkig al uitslag... Vanaf wanneer is er écht iets te zien op een echo??? xx
Gefeliciteerd!! Hoe ver ben je nu? Ik had bij 9 wkn een echo gehad en daar zag ik al een kleine ukkie zitten! Maar wel heel erg klein
Ik had met 3 weken een echo (ik wist nog niet dat ik zwanger was, maar had deze ivm 2 miskramen) en toen zei de gyn nog "je hebt wel een eisprong gehad maar je bent niet zwanger. Hoewel dat eigenlijk ook nog te vroeg zou zijn om te kunnen zien." Een week later had ik een positieve test. Toen ik naar het ziekenhuis belde, zeiden ze dat ik het beste met zo'n 7 weken terug kon komen. Dan konden ze het t beste zien. We zagen toen ook al een hartje kloppen. Maar volgens mij zou je met een week of 5 al een vruchtzakje moeten kunnen zien en met een week of 6 een vruchtje. Dit waren trouwens inwendige echos. Met 10 weken had ik een uitwendige en daar zag je toen ook al echt een inieminiekindje op. Groetjes, Dawnie
Gefeliciteerd !! Ik heb met 7 weken en 2 dagen een uitwendige echo gehad. Toen kon ik al een iniminie frummeltje zien met een knipperlichtje als hartje
Ik had met 4 a 5 weken een inwendige echo en was alleen een lege vruchtzak te zien. 4 weken later echt een kindje met kloppend hartje. bij mij dochter met 6 weken kindje met hartactie gezien. Oja en vooral Van harte gefeliciteerd!!!
Ik heb met 4 weken een echo gehad en toen was een zwangerschapsring te zien. Met 6 weken duidelijk vruchtzakje met een knipperend hartje. Het is dus al best vroeg te zien!
Vanaf 5 weken zal er wat te zien moeten zijn (bij de meeste dan). Daarvoor is het bij sommige wel mogelijk om een vruchtzakje of alleen de zwangerschapsring te zien. Hier zagen we bij 5 weken en 3 dagen een zwart bolletje en verder niks. Precies een week later een vruchtje met kloppend hartje.
Hey! Ik heb met 6 wkn een inwendige echo gehad en toen was het al een mini boontje met licht een kloppend hartje! 10 dgn erna mocht ik terug komen, om te kijken of het goed gegroeid was.,..en zie album...die foto was met 7 wkn! OOk een boontje succes en gefeliciteeeeerd liefs
Aller eerst hartelijk gefeliciteerd!!! Ik heb met 5 wkn en 5 dgn een echo gehad en toen zagen we een zwangerschapsring (staat ook in mijn album) Met 6 wkn en 6 dgn hebben we een kloppend hartje gezien.
Okeey super bedankt meiden!! Ik moet volgende week dinsdag weer, dus ik ben heel erg benieuwd hoe en wat! De HA heeft mij vanmiddag gebeld dat mijn hcg waarde rond de 450 is (hele prille zwangerschap dus)... dus even lekker rustig aan doen deze weekjes en afwachten tot ik het kleine beebje kan zien !
Gefeliciteerd! Ik had met 6 weken een inwendige echo en daar was op te zien dat ik zwanger was. Met 9 weken knipperde het hartje en konden we echt al een babytje "herkennen" dat vrolijk rondsprong.