Dames, mijn topic van gister is alweer bijna op pagina 3. Dus ik open een nieuwe. Door een faillisement ben ik mijn baan kwijt en ik ben heel hard opzoek naar nieuw werk ( net 2 opl gestart die ik moet betalen) Als jullie tips hebben hoor ik het graag! liefs wen
Ik heb 3 jaar bij Orange en daarna T-mobile gewerkt in Arnhem en die hebben eigenlijk altijd wel mensen nodig voor het callcentre en de shops.
Je kan ook en reactie geven in je eerdere topic, dan komt ie weer bovenaan te staan. Een topic kan binnen een half uur n aantal pagina's verder staan. Als iedereen een nieuw topic opent dan wordt t n gekkenhuis hier. Maar call centers zijn idd vaak wel op zoek naar mensen, niet alleen de providers maar op allerlei gebieden. Succes met zoeken, t zal niet meevallen.
marketel of bell sell heb dr zelf ook gewerkt.. althans bij marketel... bell sell verdiend beter fulltime 1950 bruto... minimaal moet je 12u pw werken...
ik werk voor pleyade, een stichting met verpleeg en verzorgingshuizen, ze zoeken altijd wel mensen voor in de huiskamer diensten, heb je geen opl voor nodig. Is beetje schoonmaken en soms de zorg assisteren (nooit zelf wassen hoor!) www.pleyade.nl
Bij ING zoeken ze op het callcenter ook altijd wel mensen. Ik zou t uitzendbureau binnen stappen. Daar kunnen ze je beter helpen als hier
Via een uitzendbureau werken heb ik liever niet. Ze komen vaak hun afspraken niet na ( spreek uit ervaring) Ik heb trouwens wel volgende week wat afspraken ! Voor pleyade moet ik bellen, ga ik maandag zeker doen! ik zie de vacature voor hulkracht in de thuiszorg. Daar ga ik op reageren. ( denk niet dat dat op zaterdag kan?) Marketel heb ik gesolliciteerd
branche maakt me niet zoveel uit. Het liefste werk ik 24-32 uur. Ik heb diploma's voor in de administratie branche. Eigenlijk ben ik niet heel goed in call center werk ( verkopen) maar als de nood aan de man is
Je CV al op monsterboard gezet? Al gekeken op de Nationale Vacaturebank? Lijkt me sowieso handig als je je CV vermeldt als je zegt dat je iets zoekt. En je opleidingsniveau. En naar wat je zoekt, voor hoeveel uur enzo.
thuiszorg het centrum zoekt hulp in de huishouding, zag van de week adv. in de zondagskrant (in bezit van vervoer.. dus niet specifiek auto... en je verdiend ongeveer 8,50 bruto per uur.. is veel bij oudere mensen)
@ts let wel op bij marketel dat ze daar geen eisen hebben die nemen echt alles aan. verder nemen heel veel callcenters in arnhem alleen mensen aan op uitzend basis.dus ik zou toch eens gaan kijken bij een bureau
energie goede doelen veronicagids tele 2 gelderlander. ze hebben daar heel veel dingen maar je begint op de moeilijkste op energie