Snel weten of je zwanger bent?? (grappig!)

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door sloppyslayer, 16 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Truus21

Truus21 Niet meer actief

Haha :D

2. mammavanthom

mammavanthom Bekend lid

Hihi, grappige test, ik was e 1e x niet zwanger en de 2e x van een jongen, de vader is de kid nextdoor... hihi.

3. Danjay

Danjay Fanatiek lid

3 dec 2009
    1.407
    1
    0
    smurfenland
    ik was eerst niet zwanger, de 2e keer zwanger van een meid en bij de geboorte weegt ze 6 kilo:$ auw....

4. Mamavan5

Mamavan5 Actief lid

22 jul 2009
    436
    0
    0
    Hahaha klopt ben zwanger en van een meid mmmm vader is die knappe pool guy

5. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Ik zou zwanger zijn van Bill Clinton en een jongen krijgen genaamd Jacob Christopher Clinton en meneer zou 9 pounds en 16 ounches wegen,auww! Oh en met rood haar. Ben gek op rood haar maar ik ben donkerblond en vriend hartstikke blond dus lijkt me onmogelijk :D

6. minimuis

minimuis Fanatiek lid

17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    ik ben ook zwanger volgens de test en de vader........ zou de paus zijn:$.:D

7. fightforlove

fightforlove Niet meer actief

:D die is grappig ik zou zwanger zijn van een man met lang haar en veel spieren en mn vriend zou zwanger zijn van bill clinton;)

8. Niboma

Niboma Fanatiek lid

20 nov 2008
    1.439
    0
    36
    Vrouw
    Veluwe
    De 1e keer zou ik zwanger zijn van een meisje, en de vader zou de (volgens mij minderjarige) buurjongen zijn :$.
    De tweede keer van een jongen,en de vader zou de Paus zijn:(.

Aangezien wij pas vanaf april volgend jaar over nog een event. zwangerschap gaan denken, zou dit met recht een onbevlekte ontvangenis zijn :p

Wel heel lollig :D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D

9. jojo32

jojo32 Fanatiek lid

26 nov 2008
    1.871
    8
    38
    nu huisvrouw
    grunn
    ik was zwanger van michael jackson en we kregen een dochter hahaha wat een giller

10. Devy

Devy Fanatiek lid

23 aug 2008
    3.437
    1
    0
    Tilburg
  11. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

hmmm de eerste keer was ik niet zwanger. de 2e keer wel. Van een jongen met bruin haar en bruine ogen van onze Arnold brrr

De jongen klopt maar bruine ogen en haar lijkt me stug, aangezien manlief en ik beide groene ogen hebben.

Wel grappig idd

Liefs

12. Amigo1985

Amigo1985 Fanatiek lid

9 sep 2009
    3.300
    0
    0
    Gastvrouw
    Limburg
    Haha leuk zeg..

13. surf

surf VIP lid

21 mei 2007
    14.595
    1
    36
    Noord-Holland
    joehoe zwanger haha,
    de eerste keer van een meisje, de tweede keer een jongetje.
    de eerste vader was Janet Reno, de tweede Fabio en de derde buurjongen... haha

14. Esila

Esila Fanatiek lid

17 sep 2006
    2.389
    831
    113
    Haha grappig ! Bij mij klopt ie toevallig !
    Ik ben zwanger van een jongetje :D Hij zal zwart haar en bruine ogen hebben, wat goed mogelijk is want de papa heeft dat ook ;)
    Maar eeeh Logan Michael Jackson zal hij niet gaan heten hoor :D:D

15. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

haha wat grappig. eerste keer ook niet zwanger tweede keer wel van een meisje. met bruine ogen en bruin haar (knap mijn man en ik hebben beide blauwe ogen en blond haar) en mijn dochter is rood en blauwe ogen.

en de vader???? michael jackson ieuw:p en als je een andere vader kiest word het alleen maar erger. bill clinton enzo haha:D

ps jaja heel knap van een overleden man nu zwanger te zijn. of ik ben een olifant die 24 maanden (of zoiets) zwanger is of er is echt een miracle gebeurd haha!

16. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

whaha echt grappig

ben zwanger van een meisje wat klopt
    ze krijgt bruin haar en hazelnoot bruine ogen
    maar eh ze is van de postbode whaha

17. Ellen291982

Ellen291982 Niet meer actief

als je van onze postbode zwanger zou zijn dan ben je niet blij is niet veel soeps kwa uiterlijk haha:D maar hij is wel heel vriendelijk hoor! :p

18. alecia

alecia Fanatiek lid

23 okt 2007
    2.295
    17
    38
    student
    drenthe
    Ben zwanger van arnold warschenegger, dusuh, me vriend zal er blij mee zijn :p gaat ook nog opvallen ook, ik groene ogen hij blauwe ogen en kind bruine ogen:p

19. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Yes, zwanger hahahaha. Leuk

20. La Palma

La Palma Fanatiek lid

24 mei 2010
    2.721
    2
    0
    NULL
    NULL
    Het is trouwens een meisje met blond haar en blauwe ogen. In dat geval moeten we toch maar even gelijk een DNA testje doen hahaha

Deel Deze Pagina