haha jeeej, ben zwanger Best knap, als je bedenkt dat mijn eisprong nog niet eens is geweest. En de vader is de pool guy.... wat die nou bij mijn huis deed, terwijl we niet eens een zwembad hebben is mij ook een raadsel Heb geloof ik wel wat uit te leggen....
hahahah ik ben ook zwanger en wel van een meisje met bruin haar en grijse ogen en Fabio is de vader. het meisje is geboren op 25 december 2006 en heet Stacey Holly Fabio hahahaahh
OMG... ik ben zwanger van een jongen.... maar omg dit is niet te geloven van wie.... FABIO... GATVER!!! pfff.... Nee dat gaat m niet worden Bekijk bijlage 96675
Hahhahahaha hij zegt nu dat ik zwanger ben van een meisje . Al is het onmogelijk met mijn slijmvlies haha, maar ze hadden wel augustus een meisje gependeld haha en de chinese kalender zegt een meisje. Maar helaas ..... Zwanger ben ik niet haha. Vindt der wel ergggg lief. Tara Laura Mailmen (wat een schatje haha):
Ooeh ik krijg een roodharig kind terwijl wij allebei blond zijn.. hmm en de vader is de paus? juist haha wel grappig. wist trouwens ook niet dat ik uberhaupt zwanger was, maar ze zullen het wel weten ;p
mijn man is ook zwanger van Fabio en het word een jongen grappige ook dat mijn man in 1 keer zwanger was en ik nog een keer erop moest drukken en toen pas zwanger was hahahahahaha
Nou de postbode is anders ook behoorlijk druk en schijnt meer dan alleen post te bezorgen.. Ik ben zwanger van de postbode en krijg een jongen en die is blond met grijze ogen.... heb een hoop uit te leggen dan aangezien mijn vriend een surinamer is...
Grappig dit ik ben zwanger van een jongen met donker haar en grijze ogen (tot nu toe kan het) maar het is van de poolboy haha
een kind krijgen met bruine ogen als je beiden blauw hebt kan he!! heb het met eigen ogen in mijn familie gezien! en ik krijg een jongen van Clinton haha!
Mijn kind krijgt hele lelijke vaders... Ik ben wel weer zwanger van een meisje! Best knap nog voor mijn ei Leuke site!!
Whooohooo... Ik ben zwanger van een meisje!! Snap alleen het volgende niet; de vader is Janet Reno... --->>> Maar das toch een vrouw????? Als het nou niet klopt hè... Zouden we ze dan kunnen aanklagen voor emotionele schade??????
Lucia, you're going to be the proud parent of a baby girl, and just look- isn't she just so damn cute! Based on our remote test results, your beautiful baby girl will weigh about 8 lbs, 4 oz and have blonde hair and blue eyes. Truly a Wonder To Behold! En de vader: Boss Hogg You little whiskey-sippin' momma, you succumbed to the slick, double-dealin' charm of Boss Hogg. Your child will probably grow up to be a Lord (slum or war). Wie the f*ck is dat?! Wel grappig.