Hoi dames, Afgelopen zaterdag hebben wij de familie verteld dat we nog een kindje verwachten. Nu was de reactie van mijn schoonvader en mijn nichtje(12 jaar) dat wist ik allang. Dat zie je zo aan je buik Nu heb ik al een buikje van mijzelf en zijn mijn darmen al druk aan het uitzetten, maar schrok ervan dat het al zo opvalt. Hebben jullie dit ook al zo vroeg gehad? Bij mijn eerste zwangerschap wist een patiënt het mij te vertellen dat ik zwanger was, op dat moment wisten we het zelf pas. Vond ik ook heel bijzonder,
Bij mij 3de zwangerschap kon ik met 6 weken mijn normale kleding niet meer aan. Eerste en 2de zwangerschap maar 10 kilo aangekomen. Je kon het bij de derde zelfs al in mijn gezicht zien Mijn neefje van 14 had het zelfs al door, haha!
Grappig hè?! Blijkbaar is de uitstraling van een zwangere vrouw ook anders. Vorige week vroeg een collega aan me of ik zwanger was. Zij zag het aan mijn lichaam en uitstraling.
hier zwanger van nummer 7. iedereen had het al in de gaten, maar ik zei niets. heb het met 12 weken verteld. en de meesten zeiden: dat was allang te zien. dat was ook echt zo. maar had geen zin om het zo vroeg te vertellen.
Jup! Bij mijn 2e zag mn moeder t al met 5 weken, dankzij darmenbuikje. Bij mn eerste zag mn oma t al met 3 weken (!), ik had nog geen test gedaan maar blijbaar zag ik er moe uit..
Bij de eerste zag de buitenwereld het pas rond een week of 24, maar wisten het uiteraard veel eerder (partner en ik dan) vooral door de misselijkheid
Ik had dit ook vanaf 6 weken pasten mijn broeken niet meer. Maar ja dat wordt hier helaas niet geloofd. Dus ik kap ermee hier, stom kinderachtig gedoe lijkt wel een school met ruziënde tieners
Met een week of 10/12 was het wel aardig zichtbaar deze keer. Maar zodra ik zwanger was begon mijn haar als een dolle uit te vallen. gevolg was dus dat ik vervolgens rondliep als een soort papoea met al die kleine jonge haartjes in een soort krans op mijn hoofd... geen gezicht!
Bij mij werd het niet gezien aan mijn buik, die kwam pas laat (met 15 week een klein buikje). Mijn vader zag t aan mijn uitstraling/ gezicht. Geen idee hoe, maar klopt wel altijd. Hij ziet dat ook bij anderen, bijvoorbeeld collega's van hem.
Toen we het schoonmoeder verteld hadden (met 4/5 weken) zei ze: je kan het al zien hoor! Ik ben normaal erg slank dus ieder bobbeltje word gelijk opgemerkt Nu met 13 weken ook al een duidelijk buikje te zien.
Blij dit te lezen eigenlijk. Ik ben 5 weken zwanger (IVF) en heb een behoorlijk buikje. Mijn broeken kunnen absoluut niet dicht. Nu heb ik dit vaker gehad na de hormoon injecties. En na een mislukte poging zakte het dan weer af. Gelukkig is de poging nu gelukt en daarom zakt het denk ik niet af. En ik las dat het ook wat met je darmen te maken kan hebben. Ook heb ik erge overstimulatie gehad en zijn mijn eierstokken nog erg vergroot. Als ik het zo opsom, is het niet zo gek dat ik een buikje heb: er is gewoon weinig ruimte daarbinnen
ook zonder darmenbuik is het soms te zien Mijn moeder zag het bij de eerste 2 voor ik het zelf wist en had echt geen opgezette buik ofzo, ze zag het aan mn gezicht. Deze keer was het wel echt een verrassing voor dr
Haha waarom hebben we dan nog zwangerschapstesten nodig. Heb het idee dat mijn buik al mega is, terwijl ik niets ben aangekomen. Zo'n verschil is het dan dat de ene nu al zichtbaar zwanger is er de ander pas rond 15 weken
Bij mij beginnen nu de opmerkingen te komen met: je ziet het al he!! Tot 12 weken was er voor de buitenwereld nog niet veel te zien!
Ik heb het nu ook opgegeven mijn buik in te houden haha. Iedereen weet het, en ja, de buik (darmen en/of baby) komt nu gewoon. Heerlijk! Ik heb het zeker als ik gegeten heb. De baby duwt van beneden, mijn maag van boven. Met als resultaat dat mijn darmen naar voren komen
bij mijn 1e zag je het pas met 23 weken tot die tijd kon ik makkelijk mijn spijkerbroek aan. Nu ben ik net 5 weken en mijn broeken zitten al strak zit gewoon niet heel lekker helaas.