Ziek!?

Discussie in 'Peuter en kleuter' gestart door palmie37, 11 jul 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    administratief medewerkster
    overijsel
    Chloe heeft vanaf vorige week zaterdag al constant af en aan koorts, de ene keer 39 dan weer niks dan weer 38 en dan weer niks enz....
    Ze oogt niet echt heel ziek en speelt is vrolijk en doet gewoon haar ding!
    Gisteren werd ze ineens snotverkouden en de koorts was helemaal weg de hele dag en avond/nacht dus we dachten ok dit zal het laatste wel zijn en dan is ze er wel weer doorheen, zal wel een virussen of iets geweest zijn.
    Dat is ook de reden waarom we de huisarts niet hebben gebeld omdat ze niet echt ziek oogde en het vanzelf wel weer zou overgaan maar nu zei ze net mama ik heb weer koorts hè, gemeten en ja hoor 39.1!
    Morgen bel ik voor een afspraak want het kan niet anders of ze moet iets onder de leden hebben, zo raar;)
    Herkennen jullie dit?

2. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    zoontje was tegelijkertijd ziek geweest maar hij was dinsdag koorts vrij,hij is nu moe en eet heel veel vr zijn doen.

maar wat jij beschrijft hebben we in de winter gehad.toen ben ik nr HA gegaan, en ja hoor,zijn longen waren niet schoon.hij kreeg AB kuur. dat hebben we 2 keer gehad in de afgelopen maanden. daarom houd ik hem goed in de gaten, als hij moe blijft dan ga ik weer even zijn longen laten checken...maar mijn zoon hft het vaker gehad. n paar dagen verhoging,dan 1 dag hoog,dan n paar dagen goed enzovoort.wat wel anders was was dat hij steeds hoest had.. chloe hft dus geen hoest.

3. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ja Chloe hoest ook, echt zo'n naar droog hoestje waar je van door blijft hoesten, net hoestdrankje gegeven en nu is het een stuk minder!
    Ze oogt totaal niet ziek en is sommige momenten vol energie maar die koorts, daar snap ik niks van!

4. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    oww dan is het goed dat je naar HA gaat.laat de arts goed luisteren nr haar longen.
    tim hier had alleen dus koorts in de weekeind, en vermoeidheid,verder geen hoest,nies of pijn,ogen schoon,neus schoon etc. ik ging daarom niet nr Ha.

5. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant
    Onze dochter moet je omhakken, die gaat gewoon door tot ze er letterlijk bij neervalt.. Ze is vorige week ziek geweest, hand voet mond Ziekte en een luchtweginfectie, na een week nog steeds koorts. De dokter heeft toen wel een 3 daagse ab kuur gegeven omdat de longetjes ook niet helemaal goed klonken..

Nu is ze nog wat pips, huppelt vrolijk rond, slaapt alleen wat meer..

6. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Bij Chloe hetzelfde, de hoest is pas sinds gister en toen de hele dag geen koorts en nu weer wel pfffff

7. sandraske

sandraske VIP lid

23 jul 2010
    14.043
    0
    0
    Noord-Brabant

Raar hè? Koorts was hier ook heel wisselend, zelfs ondertemperatuurngehad gehad vorige week. Snikheet buiten en mevrouw lag met dikke pyama en sokken onder het dekbed en nog koud...

8. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Ja hier ook!
    Hoop echt dat er morgen bij de ha wat uitkomt dan kan ze snel weer beter worden, zo raar dat ze best energiek is en gewoon speelt, we hebben ook weleens gehad dat ze ziek was en helemaal niks wilde en toen moest ze gewoon uitzieken, echt vreemd!

9. Estha

Estha Actief lid

12 nov 2008
    487
    4
    18
    Bij ons bleek het een blaasontsteking!

10. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Naar de huisarts geweest en longen leken schoon, urine ook goed en koorts moet dit weekend wel wegblijven anders maandag terug!
    Toch waarschijnlijk een virusje;):)

11. belize

belize VIP lid

25 feb 2009
    11.105
    203
    63
    gelukkig schone longen en blaaass!!!veel beterschap!

12. palmie37

palmie37 VIP lid

8 jun 2009
    5.294
    40
    48
    overijsel
    Thanksssss:)

Deel Deze Pagina