Dinsdag op 11dpo een positieve test. Daarvoor 4 dagen flinke griep gehad, dus geloofde er niks van! Dat kleine eitje kan zich toch niet genesteld hebben met 39 graden koorts! Echt wel! Volgens berekeningen vandaag dan 4 wkn zwanger. Hoop dat t goed mag gaan. Begin januari vroege miskraam met 4,5 wkn.
Jeej. Gefeliciteerd! Enne, ik herken het was ook ziek & koorts en dacht ook : kan nooit raak zijn. DUS WEL Duim voor een plakbeeb!
JAAAAAAAA, gefeliciteerd Aurin, zat al te kijken op het testtopic of je digitale test langs zou komen, maar toen zag ik deze! Zo blij voor je dat het zo snel weer is gelukt!
Hoi meiden, ik ben ook voorzichtig blij. Eind vorig jaar gestopt met de pil, één cyclus gewacht en daarna meteen zwanger. Helaas met 6 weken een miskraam. En nu 3 maanden verder weer zwanger. Gister heb ik getest en het was heel duidelijk! Zo aan het genieten, maar ook stiekem behoorlijk spannend hoe het zal gaan. Ik wil eigenlijk gewoon alleen maar genieten, want het heeft toch geen zin om je zorgen te maken nu. Over 2 weken moest ik al naar de gynaecoloog i.v.m. een cyste die ik al even heb, maar verder geen last van heb. Ik zou dan 6,5 week zwanger zijn, dus een mooi moment voor een eerste echo Fijn om andere meiden te spreken die mij begrijpen. Hopelijk kunnen we allemaal lekker blijven genieten!