Een week overtijd.

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Nisjebakkerr, 12 jun 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nisjebakkerr

9 jun 2016
    31
    34
    18
    NULL
    NULL
    Hallo meiden.

Ben vandaag een week overtijd en ben vanaf vorige week elke dag misselijk geweest. Ook midden op de dag zelfs.. Nu heb ik donderdag een test gedaan maar die was negatief. Gisteren ineens enorme steken onderin me buik kon niet meer lopen of bukken.. Warme douche en het was over. Savonds bij het plassen ook wat steken tijdens het drukken.. En bij het zitten en opstaan. Steeds wit slijmverlies. En vandaag had ik een beetje lichtbruin bloed verlies.. Iemand idee wat dit kan zijn.? Ben altijd precies op tijd ongesteld cyclus van 28 dagen. En ben niet aan de pil. Ga morgen nog eens testen, word gek van die onzekerheid.. Heb btw geen last van me borsten.

2. Mizz Bunny

Mizz Bunny Fanatiek lid

16 mrt 2012
    1.162
    0
    36
    Lekker genieten van het leven en zien wat de toeko
    Tiel
    Ik zou er vanuit gaan dat mijn menstruatie eraan komt gezien de negatieve test en het lichtbruine bloedverlies.
    Je kan altijd een keer een langere cyclus er tussen hebben zitten.

3. Nisjebakkerr

9 jun 2016
    31
    34
    18
    NULL
    NULL
    Ja zou kunnen.. Maar nu helemaal geen bruin verlies meer..

4. V2015

V2015 Actief lid

19 mrt 2016
    278
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gezien de steken ed die je beschrijft heb je best kans dat je ei nu pas komt. Een keer een langere cyclus kan best eens voorkomen of dat je een eisprong overslaat.

Weet niet of je graag zwanger wilt worden maar zou het toch even gezellig maken vanavond dan 😉

Deel Deze Pagina